R
Raderad medlem 68338
Haha det droppade en droppe från packningen i mitt vattenlås. Jag ringer försäkringsbolaget och tecknar alla tilläggsförsäkringar som finns samt ringer rörmokaren och talar ut. Rimligt Törnis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det droppade en droppe från packningen i mitt vattenlås. Jag ringer försäkringsbolaget och tecknar alla tilläggsförsäkringar som finns samt ringer rörmokaren och talar ut. Rimligt Törnis
Du kan hjälpa migSkolan har gett "semester", d.v.s. vi har en inlämningsuppgift att göra varje dag den här veckan och i övrigt är vi lediga. Så vad ska man hitta på?
Klart en ros. Alla rosor blommar.Du kan hjälpa mig
Vad ÄR detta? Jag klippte ner det i våras för att jag fick för mig att det var rosor. Det påminner om rosor, både blad och att stammen är lite taggig. Men vad är det egentligen? Kommer det blomma?
Ser inte en enda knopp…? Men det kanske finns de sorter som blommar sent?Klart en ros. Alla rosor blommar.
Jobbigt, man blir ju så trött verkligen och ja ångest är så idiotiskt dumt när det inte finns en vettig anledning .Hade en ångestattack för sådär en 45 minuter sedan. Är helt slut nu och ska äta lite.
Inte rimligt att behöva ha det så här men en dag i taget. En dag i taget
Det är väl ändå brukligt...Jag känner mig som en slaktfärdig ko idag Men fördelen med att ha sängen i sovrummet är ju att man kan gå upp och hämta kaffe och sen bädda ner sig i sängen och kolla på tv
Ser inte en enda knopp…? Men det kanske finns de sorter som blommar sent?
Ser inte en enda knopp…? Men det kanske finns de sorter som blommar sent?
Blommar den på fjolårsgrenar så blir det inga blommor detta år. Låt den vara ifred nästa år.Det kan vara en engångsblommande sort och att den sas missat blomningen i år eftersom du klippte ner den.