athena_arabians
Trådstartare
Jag försöker vakna och katten är ute och studsar runt. Det ser ut att bli en fin dag med solsken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min pappa dog hemma i sitt hus. Det kändes lite obehagligt i början att gå in i rummet där det hände, men inte nu längre.I lite äldre hus har det högst sannolikt dött någon. Numera dör man ofta på sjukhus. förr dog man hemma.
Det brukade sägas att ett hus är inte ett hem förrän det har skett en död, en födelse och ett bröllop i det.
Grubblar på hur länge till jag kan undvika att tvätta fönster. Borde verkligen ta tag i det som sysn mest, eg vardagsrummet
Nyvaken och vill sjunka igenom jorden. Läste i hästpasset och läste så pass fel att det såg ut som att fröken inte fått influensavaccin sedan 2013. Sedan såg jag efter att vet. var bokad att kråkfötterna under senaste vaccinationen i år nog står för influensa och stelkramp. Så veterinären är nu avbokad och jag pustar ut med en kopp kaffe lättad över att slippa utgiften för vaccination.
Nyvaken och läsa kråkfötter innan man fått morgonkaffe funkar inte ihop. Så nu kan jag se om jag kan få igång hojen i lugn och ro och sedan blir det en tur till min pussmule.
Vi har undvikit det sedan vi flyttade in... för typ 4 år sedan. Kan säga rutorna är både prickiga och randiga av kattsnor. Vi ska eventuellt ta tag i det nu i vår.. Kanske. Kan bli nästa vår också.