Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma fran lunch korning och sitter med en STOR kopp kaffe. Nar kaffet ar slut aker jat ut igen for att jobba ett par timmar till. I kvall blir det nog varmkorv (Franks alltsa, bara kott och ingen utfyllnad) till middag med en sallad till.
Har ar vadret perfect mellan 20-25*C pa dagen med blandad sol. Grillen gar varje dag ... ibland mer an en gang om dagen. :p
 
Skulle fara med jobbets bil och byta däck. Är typ en halvtimme tidig, så jag tänkte sitta och surfa innan jag gick in och anmälde mig. Jag var ju pinsamt tidig. Så jag sitter i bilen på parkeringen när någon kommer och knackar på rutan. Jag blir alltså skiträdd! :laugh: då hade dom sett mig och hade tid att ta in mig direkt. Nu är jag definitivt vaken i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
82 924
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 083
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 121
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
806
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp