Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt urlakad idag, hjärnan är på minus och jag har sådan sensory overload att jag vill skrika åt alla irriterande ljud, rörelser, etc. Vidrigt!
Har nu satt mig i mitt pysselrum en stund för att koppla i lurar, lyssna på något som funkar med hjärnan och bara vara en stund. Förhoppningsvis hjälper det. :cautious:
 
På väg till tandläkaren, för första gången på 8 år. :bag: Tog med min mental support-brain (det är en 3d-printad avbild av min hjärna).

1000004172.jpg


Jag tycker väldigt mycket om min tandläkare som vän, men jag är fruktansvärt rädd för saker som gör ont i munnen (och skäms lite över att jag tycker att det är så otäckt).
 
På väg till tandläkaren, för första gången på 8 år. :bag: Tog med min mental support-brain (det är en 3d-printad avbild av min hjärna).

Visa bifogad fil 148185

Jag tycker väldigt mycket om min tandläkare som vän, men jag är fruktansvärt rädd för saker som gör ont i munnen (och skäms lite över att jag tycker att det är så otäckt).
Jag förstår dig helt!
Ska dit imorgon och är rejält orolig redan nu.
 
Tappade all energi helt. Men har i dag ätit supergod kulglass med kollegorna.

Lyckades med konststycket att jobba ikapp allt som lagts på hög ganska nyss. Nu blir det inget nytt påbörjat innan semestern. Svinvarmt på kontoret.
 
Hemma. Köpte (frusna) jordgubbar som jag tänker mig att äta isf glass, körsbär och lite knäckta revben. Frestades att köpa (färska) jordgubbar men de skulle vara jordgubbsmos efter att jag burit hem dem. Får se om jag ger mig ut i helgen i jakt på några.

Körsbären är svindyra men så värt det nu under körsbärssäsong.
 
Måste diska, men tänker nog göra det när det blir lite svalare ikväll. Har satt basilikan i badkaret och duschar den regelbundet. Otroligt nog är det brännskador på några blad och den slokar trots att jag öser på vatten och den bor varmt och soligt. De andra växterna klarar sig bättre underligt nog.
 
Har varit i väg och köpt tält och en burk danska mördegskakor, borstat spionen medan han ålat omkring sig som den drama queen han är, och förberett för att packa våra väskor. I kväll ska jag dricka te och äta kakor! Ute! Det ska regna i morgon så blir en mycket kort runda nu, nästa vecka är det jobb igen, men eventuellt att jag kan få lite ledigt senare i sommar, annars blir det helgtältning flera gånger till för faktiskt komma ut lite häromkring.
Äter leverpastejmacka med dill och dricker pepsi max, kallt och gott! Väntar på att äldsta sonen ska ringa och berätta hur hans körlektion går. :) Han är så gulligt mammig. :heart
 
På väg till tandläkaren, för första gången på 8 år. :bag: Tog med min mental support-brain (det är en 3d-printad avbild av min hjärna).

Visa bifogad fil 148185

Jag tycker väldigt mycket om min tandläkare som vän, men jag är fruktansvärt rädd för saker som gör ont i munnen (och skäms lite över att jag tycker att det är så otäckt).
jag har tandläkare fobi, och ska dit i morgon...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 406
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 485
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 757
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp