Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har sager TV nyheterna att det regnar ... nar jag tittar pa prognosen sager de att det regnar och att det forvantas komma ner 0% och att det ska bli 0% for de kommande 24 timmarna.😳

"Regnet" ar en fin mist som kanns pa ansiktet, men som inte ens gor cementen morkare. Men regnar gor det.☂️😂
 
Druckit allt för lite idag så efter jag svängt förbi med foder och grimma festade jag, hundarna och katterna loss på lite ostkrokar och jag drack ett par glas vatten hemma i soffan. Som @Scata poängterade igår är det viktigt att få i sig näring. 🤭
Det där var bara en snabb vätskeersättning - inte heeeeelt fel, men inte MAT :rage:
Ska jag behöva hötta med fingret ingen va? va? vava??!!
:heart
 
Det där var bara en snabb vätskeersättning - inte heeeeelt fel, men inte MAT :rage:
Ska jag behöva hötta med fingret ingen va? va? vava??!!
:heart
Jag hör och lyder, tog ett par glas vin = vätska och blomkålsgratäng = näring som jag delade med hundarna. 😁

Nu har jag lagt mig under ett påslakan, två katter ligger under mina knän, hundarna på sina nyköpta kyldynor och golvfläkten på näst högsta varv.

I morgon bitti ringer klockan 05:45 och då åker jag och tar in hästarna, släpper ut hönsen, rastar hundarna och ger dem och katterna mat. Sen har jag två möten som jag hoppas jag får ta online, varav ett är ett avslutningssamtal. Sen jobb resten av dagen, har jag tur är jag hemma och kan släppa ut hästarna ca 20:00. :meh:
 
Skulle kanske äta något litet nu ikväll. Har pannkakor i kylen så kanske satsar på det.
Måste sova tidigt också. Hur nu det ska gå till i värmen? :cautious:
Åh, vad gott med pannkakor! Det var hundra år sedan. Måste jag fixa snart. 😍
Vi hade typ dödligt varmt inatt. Jag blötte ner ett påslakarn som jag hade på mig. Blev jättesvalt om än först läbbigt att vänja sig vid blöt-känslan. Men sova kunde jag iaf. Fröst tom ett tag. Det var ändå skönt att få frysa. 😅
Tips om du tål den känslan!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 381
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
922
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 479
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 752
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp