Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På Lager157 har dom flera varianter av dressade "mys"byxor. Linnebyxor bland annat som ser bekväma ut.

Lager157 verkar ju dessutom ha väldigt bra priser :) ! Vi har precis fått en sådan affär i tätorten men jag har inte hunnit besöka den ännu.
Jag hade tur, smet in i butiken nu innan jobbet och de verkade ha ETT par svarta kvar, i min storlek och de var så bekväma att jag faktiskt kan tänka mig att ha dem privat också. Inte de snyggaste kanske, men borde vara godkända för jobbet. Och svala dessutom, vilket är perfekt med tanke på hur hemskt värmekänslig jag är. Det här blir perfekt.
 
Jag hade tur, smet in i butiken nu innan jobbet och de verkade ha ETT par svarta kvar, i min storlek och de var så bekväma att jag faktiskt kan tänka mig att ha dem privat också. Inte de snyggaste kanske, men borde vara godkända för jobbet. Och svala dessutom, vilket är perfekt med tanke på hur hemskt värmekänslig jag är. Det här blir perfekt.
Vad bra att du hittade nåt!
 
Här slappas det för fullt.
IMG20240626131839.jpg
 
Näktergalen sjunger.
I gryning, i skymning och när solen går i moln.
I alla fall här.

På dagen så drillar Lärkan.

Så tyst och lugnt på landet?
Jo pyttsan.
Kopmpisen och jag brukar tita å varandaoch lakoniskt konstatera att vi lever det trista och händelselösa livet på landet - så fort någon större katastrof eller debakel inträffat, Eller något större kulturevenemang.
Fåglar har vi i överflöd. De håller inte tyst på natten heller.
 
Ja, man får passa på att njuta av de perfekta stunderna så länge de varar!

Och se till att aktivt skapa perfekta stunder. "Happiness is a frame of mind"
I dag ska jag gora rabarber muffins till Dispatch pa jobbet ... De jobbar hela sommaren och fortjanar nagot gott! :)

Sitter och kollar på nätet efter billiga, svala, svarta byxor. Jag avskyr byxor (mjukisbyxor och vissa friluftsbyxor undantaget). Men så har det bestämts på jobbet att vi inte längre får arbetsbyxor utan måste ha våra egna. Och det måste vara svarta långbyxor av något slag som inte är mjukisbyxor. Måttligt pepp på att köpa ett plagg jag inte tycker om, så tja. Något billigt får det bli. Kanske kan man ha sådan tur att någon säljer något billigt på tradera.

Fast om direktiven ar sa exacta borde man fa en "stipend" for att kopa job klader.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 399
Senast: Krålus
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 483
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 756
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp