Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan vi inte bara ha en Coronafri zon här?
Är så less på att ALLT ska handla om detta virus :arghh:
Haha, jaa.. jag är lite smått road av hysterin. Förstår de som är sjuka eller så men här har vi en människa som bestämt hävdar att hen har Corona och gör flera roliga inlägg om hur det är. Personen har inte tagit prover och symptomen matchar mer en vanlig förkylning.
 
Det kanske muterar och sprids genom skärmar och kontaktledningar snart :nailbiting:
D1617DD4-0C75-4D96-AB91-875D54F832AB.jpeg
 
Dubbelbugger. Jag har tappat bort ett örhänge var av två par. Varför la jag inte tillbaka dem direkt i lådan när jag tog av mig dem? :arghh:
 
Precis gjort mig en kopp te och kikar på fail videos på youtube när de bleker hår, mest för ja vill undvika det själv. 🙈 Ska bleka om mitt hår om 2 veckor för att sedan kunna färga om det igen, ska förvisso bara bleka utväxten. Sen blir det rött igen. :D
 
Snart blir det frukost... nybakade surdegsbaguetter :d jag har visserligen några kvar i frysen sedan tidigare men man får alltid ta en nybakad :D
🙄 När jag gick naturbruksgymnasium hade vi en husmor som ansåg att man skulle äta det som var äldst först, vettigt i och för sig, men känslan när hela matsalen doftar nybakade kanelbullar och vi fick frystorr sockerkaka. 🙄😔 Men sista året fick vi en ny husmor som ansåg att man måste äta när det är nybakat, även om vi även fick tinat bröd andra dagar. 😍
 
🙄 När jag gick naturbruksgymnasium hade vi en husmor som ansåg att man skulle äta det som var äldst först, vettigt i och för sig, men känslan när hela matsalen doftar nybakade kanelbullar och vi fick frystorr sockerkaka. 🙄😔 Men sista året fick vi en ny husmor som ansåg att man måste äta när det är nybakat, även om vi även fick tinat bröd andra dagar. 😍

Vilken sadist! :laugh:
 
Vilken sadist! :laugh:
Ja det kan hända att vi muttrade just det. 😇 Sista året var vi väldigt goda vänner med köket, vi fick hämta våra fika korgar där och vi var trevliga och småpratade alltid med kökspersonalen, vilket gav att vi fick en ponny att köra in, och mycket extra fika. Ponnyn hade kört över sina små ägare genom att skrämma dem med att stegra, när vi mest garvade åt honom och fortsatte att ställa krav så skärpte han till sig och blev blev en trevlig körponny. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 165
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 023
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 101
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 211
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp