Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I kväll kl 19 ska jag på miniopera! :banana: Orimligt kulturpepp pga alla begränsningar. Funderar på att skaffa lite nötter och tilltugg och bubbel för att skoja till det på hemmaplan, eftersom det är en webbföreställning så jag kommer att vara kvar i vardagsrummets säkerhet. "Makten och härligheten", en direktsänd föreställning från Helsingborgs stadsteater om skandalerna i Svenska Akademien.

Den kan ses av Helsingborgs Dagblads prenumeranter på hd.se, men är någon annan tillräckligt svältfödd på kultur så kanske det finns något tillfälligt erbjudande att ta del av?
 
Konstigt det där ändå. Har känt under vintern att gud vad skönt det skulle vara med lite ledighet. Men nu när jag pga lugnt på jobbet kan vara hemma om jag vill så känner jag att jag absolut inte vill vara ledig, jag vill jobba.
 
Har fått coopleveransen. Inget toapapper. :meh: Tur att jag köpte lite igår.
Chauffören som kom med varorna stod i nere trappan och såg rädd ut, jag behövde inte signera.
Har redan ätit upp godiset. :(
Tror jag ska gå till återvinningen om en stund, har två fulla kassar. Får kolla om de tömt containrarna.
 
Ska snart gå ut på promenad och sen tänkte jag våldsgästa bästa kompisen och kräva mat :D
Jag har sett på instagram att hon har bakat kakor dessutom... så jag tänker även äta upp dem.
Hen lär bli ganska förvånad men jag saknar hen och vill ha mat och kakor. Hen behöver sällskap pga sjukskriven. Win Win. 🤷‍♀️
 
Jag tvättar - och spritar - händerna mer än vanligt. Men jag VÄGRAR att vara rädd för andra människor och normala situationer. Den mentala hälsan är minst lika viktig som den fysiska. Sunt förnuft och lite försiktighet - självklart! - men att stryka längs med väggarna? Absolut inte :mad: !
 
toilet paper.jpg
 
Dricker kaffe och äter godis, hemmet börjar lukta en blandning av klor och virkon. Mannen fortsätter att sanera ovanvåningen och flertal rum här nere är låsta då de är klara
För vi fick svar idag att det är bekräftat giardia på hunden. Hejja behandling på alla 4 djur och ett hus på ca 200 kvm :arghh::arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 358
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 108
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp