Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satte mig nyss på bussen och blev mycket förvirrad när de inte öppnade framdörren... Är glad att klättercentret trots allt har öppet, men jag ska vara ännu mer noga med handtvätt idag för säkerhets skull.
Är det något de börjat med för att chauffören ska undvika kontakt med människor, tro? Samma sak hände på bussen jag åkte idag (inte på morgonen), jag trodde att det var framdörren som var trasig. Men nu när du säger att samma sak hände dig så kanske den inte var trasig?
 
Är det något de börjat med för att chauffören ska undvika kontakt med människor, tro? Samma sak hände på bussen jag åkte idag (inte på morgonen), jag trodde att det var framdörren som var trasig. Men nu när du säger att samma sak hände dig så kanske den inte var trasig?

Främre dörren ska de låta bli att öppna samt stänga av de främsta sätena har jag läst 😄.
 
Migränkänning idag som blev värre under eftermiddagen. Vilade/halvsov en stund när jag kom hem, innan jag behövde åka och ta in hästar (hjälper en bekant, var sista "passet" för mig nu ikväll). Där eskalerade det mer, nu ligger jag illamående och med bultande huvud på sängen..lyckades iaf busa ur katten ett par minuter.. Dags att släcka för ikväll och hoppas att "anfallet" gett med sig när jag ska till jobbet imorgon bitti..
 
Försökte tidigare ikväll förklara för pappa att skolan stängt pga ett visst virus och att det inte bara gäller min skola, utan typ alla gymnasieskolor och högre utbildningar i Sverige. Nämnde även att det innebär att jag inte behöver gå till skolan imorgon, då den liksom är stängd.
Pappa bara "aha, så du är avstängd från skolan?!" 😂🙄
 
Hämtat mina nya skor från Gant och Van. Ja, jag älskar gult..😍
20200317_203521.jpg
 
En kollega blev hemskickad igår. Hon såg 100% frisk ut, och kände sig så också. Men hon hade lite - förmodligen högst tillfälligt - "harkel" i halsen och då skulle hon minsann ta sitt ansvar och gå hem...... O_o Ja, man vågar verkligen inte harkla sig, hosta till, nysa, osv..... Nu vid denna tiden när luften börjar vi "vår-torr" får jag lätt lite hosta och nysningar. Det kan jag ju rimligtvis inte hålla mig hemma för!
En av ledamöterna hostade på nämndmötet idag. Alla tittade på henne och började fnissa. Hon tog snabbt en tablett. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 239
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 107
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp