Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började dagen i gymmet idag :) Gillar egentligen inte att träna på morgonen men ska jag hinna med det så får det bli så. Har ju en hel del annat för mig om dagarna också 😅

Väntar på att bli uppringd av vc om att boka tid för tbe-vaccin till hela familjen. Hoppas dom har tid rätt snabbt. Jobbar under tiden och ska snart hjälpa ungarna packa ihop inför ännu en dag på sommarleken :)
 
Fryser lite. Vädrar. Lyssnar på musik. Tog en spotifyprenumeration så måste ju använda den … brukar inte lyssna på musik så ofta. Har svårt att hitta ny musik som jag gillar och mycket äldre musik blir jag orolig/ångestig av (för att jag förut använde den som distraktion när jag hade ångest och svårt att sova. Hjärnan har kopplat ihop den med ångest så nu mår jag dåligt av att lyssna på den. Märkligt).
 
Det är lika dumt på jobbet i dag. Men jag har i princip sagt till alla att jag inte kommer att lösa deras dumheter denna gång, varsågoda att försöka själva liksom :angel: Känns rätt bra att helt enkelt bara släppa det.
Inte förankrat med chefen dock, så får väl ringa honom när han vaknar sen.

Försöker även få alla att komma och hämta sina nya accesstaggar. De verkar inte förstå när man säger att de inte kommer komma in med gamla passerkort och därför behöver ha taggarna nu.
För att lösa problemet har jag nu på morgonen programmerat in att massmail skickas ut varje dag i 14 dagar som påminner om att de ska hämta ut taggar, Samtidigt skickas samma text ut som nyhet samt anslagstavle-inlägg på intranätet :angel: Kommunikation kommer att mörda mig men jag är verligen inte på humör för att lösa dumheter och folk som ytterligare krånglar till det för mig på jobbet. :devil:
 
IMG_20220614_085323714.jpg

Nu blev jag glad när det äntligen blommar, väntat hela våren på det 😍 Blev en bra morgon, dags för frukost.
 
Fasen..

Nu är det varmt så råkade beställa 4 st jeans shorts för att kunna jobba i...

4!

4!

På riktigt. Tror jag frå returnera minst 2 för jag har ju redan 2 par jeansshort shemma men de är lite för kort aför att jag ska vara bekväm att jobba i dem. ite gammaldags men vill ha så de slutar precis ovanför knäet på jobbet vet ej varför men känns mer bekvämt så.

Ja ja ibland får man unna sig. :p
 
Äter lunch och ser på Skilda Världar. :D
Ska till vc om en timme. Tänkte ev gå in på apotek o biblo på hemvägen om jag orkar. Blir stressad av att planera in flera ärenden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 158
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
6
· Visningar
148
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Shettistråden del II

Omröstningar

Tillbaka
Upp