Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtade ungar vid 14, direkt till stan och hämtade paket, 20 min lek i stadsparken och sen tandläkaren med äldsta dottern. Hem, baka sockerkaka och kladdkaka och göra våfflor. Efter maten har jag och maken fixat lite admingrejer och fått upp duschblandaren och takduschen i nya badrummet. Nu ska jag gå ut och pyssla med hästarna och vattna mina odlingar innan det får bli dags att börja ta kvällen :)
 
Bilskrället gick igenom sånär som på en trasig lampa. Kors i taket!

Fått upp min symönster-projektor. Tog bara typ tre månader eller så :D Nu ska jag bara lära mig hur den funkar också.

Men först, te och knäckebröd. Sen funderar jag på att sova. Är så trött i både kropp och sinne.
 
Det värsta med att vara en people pleaser är att man går till jobbet trots migrän och ont i magen fast man borde stannat hemma. Men nej, jag tog mig ju ur sängen imorse så då kan man ju gå till jobbet och kan man gå till jobbet så kan man ta hand om den mycket uttråkade hunden också efter jobbet.

Gissa vem som brakade ihop helt på eftermiddagen för att jag aldrig lär mig ta hänsyn till vad min kropp säger åt mig? 🙋‍♀️:banghead:
Säger också ta hand om dig! Och var rädd om dig! :heart Vet hur det är att vara en people pleaser, vi är många här som är det. Men det är ingen som tackar oss i slutändan. En får lov att vara "egoistisk" och sätta sig själv först ❤️
 
Happ. Kommer ju väldigt lägligt med lätt halsont bla lagom till hästarna går tillbaka till mer gräs och jag behöver motionera min ordentligt pga glupsk 😆🙃. Men inte förvånad eftersom jag ju varit nära oerhört mycket mer folk än vanligt på väldans länge samt haft en tuff helg 💔, hoppas det bara är någon liten släng jämfört med både influensa och förkylning med bihåleblä i ett svep i våras 😆.
 
Har suttit med mammas mobil och läsplatta, hon blev tyvärr hackad på Facebook (hon fick ett meddelande på svenska från en vän om hennes mobilnummer) och mindes inte sitt lösenord. Jag försökte på andra vis innan jag gav upp och hon fick istället skicka ett foto av sitt körkort för att Facebook ska identifiera henne.
Hon muttrade mest om att hon ville radera sitt konto och börja om, men jag försökte förklara att det är ju för att inte vem som helst ska kunna radera ens konto som de har denna säkerhet. Men det är inte så lätt att "förstå" mitt i frustrationen och alla sms och samtal från vänner och släktingar 😅
Hon får väl själv bestämma om hon vill byta lösenord igen eller radera kontot när hon kan 😅

Jag är mest glad att jag inte är så aktiv på Facebook längre :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 158
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
6
· Visningar
144
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp