Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ridit guldhästen, missade precis åskan och regnet :D Helt magisk pålle idag :love:

Nu snackas det om att vi ska börja träna lite och rida någon pay and ride i slutet på sommaren. Alltså gärna för mig! Sålänge alla är lika glada om det slutar med att vi får bli ledda runt banan :angel:

Men ska bli superkul att trimma lite på ridbanan när den öppnat.
 
Ska börja v.33 så ingen panik att säga upp mig, men samtidigt skönt att få det ut världen.
Vart inne nu å skulle skriva nått papper, mamma har hjälpt mig med formuleringen då jag är helt lost och super förvirrad, aldrig gjort det här innan så helt nytt.

Kommer nog bli bra när det är klart.
Om du är rädd om din SGI så ska du inte säga upp dig så du får någon tid mellan jobben då du inte är anställd..

I övrigt så ja, har du inte fått bekräftat beviljad semester så behöver din AG inte bevilja den utan kan tvinga dig att arbeta.
 
Hemma. Vart tvungen och åka hem och ta en gubbakvart på soffan så ryggen/axeln/skulderbladen fick vila. Nu kan jag köra på en liten stund igen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 158
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
6
· Visningar
148
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stötdämpning -sits
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp