Vad gör vi? Del CCIII

Oj, det visste jag inte. Då får jag testa någon annanstans om jag är i närheten av en annan restaurang. Jag blev faktiskt förvånad över hur dåligt det var, just för att jag läst att kedjan (generellt) skulle vara bra.

Chopchop i Birsta är iaf jättebra. Chopchop i Falun är också väldigt bra (tur för mig :p).
Chopchop i Kristianstad är toppen
 
Wow. Rulltårta är något jag bara inte kan lyckas med, så... imponerad 👍.
Inte jag heller, trodde jag! Förra försöket blev kakan hård som knäckebröd :D Men denna gången tog jag det mycket försiktigt och vaktade ugnen osv, för att minimera mina error, skulle det bli misslyckat skulle det inte bero på mig så att säga :D
Den blev god!Väldigt rejält och mättande! Hade nog behövt lite citronsaft- och skal i smörkrämen som jag tänkte, men det stod ju inte i receptet. :D

461290998_10161649183880619_6662600224535975556_n.jpg
 
Inte jag heller, trodde jag! Förra försöket blev kakan hård som knäckebröd :D Men denna gången tog jag det mycket försiktigt och vaktade ugnen osv, för att minimera mina error, skulle det bli misslyckat skulle det inte bero på mig så att säga :D
Den blev god!Väldigt rejält och mättande! Hade nog behövt lite citronsaft- och skal i smörkrämen som jag tänkte, men det stod ju inte i receptet. :D

Visa bifogad fil 154175
461068314_10161649184120619_8438945537543180298_n.jpg
 
Leker telefonkedja med familjen. Får veta av min syster att min ena moster ligger i sängen och inte kan ta sig upp, vilket vår andra moster ringt till henne om. Jag ringer först moster 1 som inte svarar. Sedan moster 2 som berättar att moster 1 pratat med henne tidigare idag om att hon låg till sängs. Men hon var osäker på om moster 1 ville ringa ambulans av olika skäl. Under tiden jag pratar med moster 2, messar min syster att hon pratar med moster 1. Lägger på och ringer moster 1 som både vill och inte vill att jag ska ringa ambulans av diverse orsaker. Säger till slut till moster 1 att jag kommer ringa. Ringer 112 och förklarar situationen. De undrar, om hon är sängliggande, hur kan de komma in? Vi kommer överens om att 112 ska ringa moster 1 och om de inte får tag på henne så kommer de ringa tillbaka. Så nu sitter jag och väntar på samtal och hoppas att de inte ska ringa.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
524
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 420
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 776
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
981
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp