Vad gör vi? Del CCIII

Tack för alla grattishälsningar 😍

Blev en trevlig förmiddag med Sparven på klubben. Har sen ätit god middag och pratat i telefon med bror och brorson, två kompisar med respektive barn och snart ska jag FaceTimea med vännen som skulle kommit hit på middag ☺️ Efterätten blev farligt god, så blir nog nån mer portion av den senare!
 
Fått hjälp att fixa bilen, imorgon besiktning. :nailbiting:
Grattat mamma i förskott och bjudits på plankstek och fika. Träffade min ena bror också (den enda vettiga), trevligt!

Tyvärr fick jag sedan akut magont och illamående och efter att ha uteslutit att något laktos smugit sig in någonstans så oroar jag mig nu för magsjuka. 😩 Vi får se vartåt det barkar. 🫠
 
Vi testade när vi åkte förbi Örebro och vi tyckte det var totalt värdelöst. Kul att ha testat men inget någon av oss känner att vi behöver göra igen. Vi gör egen friterad kyckling som är godare...

Det enda snabbmatsstället vi tycker är ok är Chop-Chop, helt ärligt.
Yumyum tycker jag är snäppet bättre än chop-chop även om båda funkar vid behov av snabbmat. :)
 
Jag har hört att yumyum i Birsta ska vara kasst. Så förvånar mig inte att du skriver det.

Oj, det visste jag inte. Då får jag testa någon annanstans om jag är i närheten av en annan restaurang. Jag blev faktiskt förvånad över hur dåligt det var, just för att jag läst att kedjan (generellt) skulle vara bra.

Chopchop i Birsta är iaf jättebra. Chopchop i Falun är också väldigt bra (tur för mig :p).
 
Oj, det visste jag inte. Då får jag testa någon annanstans om jag är i närheten av en annan restaurang. Jag blev faktiskt förvånad över hur dåligt det var, just för att jag läst att kedjan (generellt) skulle vara bra.

Chopchop i Birsta är iaf jättebra. Chopchop i Falun är också väldigt bra (tur för mig :p).
Ja, Chopchop i Birsta är gott!
Men de hade dåligt med vegetariska alternativ, så bara ätit där en gång.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
524
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 420
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 776
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
981
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp