Vad gör vi? Del CCIII

Vaknade till 15,5 grader inomhus. Kanske dags att sätta på värmen, men jag VILL INTE. 😑 Jag brukar inte tycka att hösten känns jobbig förrän i november, men i år har det redan nu börjat kännas tungt med de allt kortare dagarna. Vet inte riktigt hur jag ska hantera vintern utan att bryta ihop... 😞
Men jag kanske ska sätta igång jobbet med att starta upp mina kakelugnar i alla fall.
 
Känner mig lite ensam.. hade en bra dag igår men blev rätt låg på kvällen. Fyller år idag och hade planerat bjuda en kompis på middag idag, men verkar tveksamt om det blir av (fullt legitim anledning från hennes sida!).

Ska göra mitt bästa för att inte deppa ihop, så tror jag börjar med att åka till klubben en stund sen och träna med Sparven :)
💐
Grattis!
 
Åkte till stallet bara för att upptäcka att flocken låg och sov.. Ingen ville kliva upp när jag gick in i hagen. Så det var bara att åka hem igen för att komma tillbaka ikväll. 😅
Ingen mening att försöka göra något med hästen jag hjälper till med när han är trött. Då händer ingenting. 😅
Tur det inte är så långt till stallet iaf.
 
Grattis @Ceta !

Har rastat hund och ätit frukost och nu är han på altanen och ger mig köldskador här inne. Det är faktiskt kallt ute numera. Men solen skiner fint ändå! Han är nöjd, det är perfekt enligt honom!

Tänkte sätta igång och dra ett varm med dammsugaren efter jag druckit mitt te i alla fall. Kan behövas. Och renbädda sängen också. Så tvättmaskinen får arbeta lite den med.

Ska promenera med spionens kompis och husse också i dag.
 
Känslan när benen pinnar infinner sig inte ofta men när den gör det så är det härligt!
En mil till under höstens sol och omringad av dess vackra färger och totalt 38.5 km den här veckan.

Nu väntar jag in tvättmaskinen och sen ska jag till Ö&B innan pappa ska bjuda på lax.
IMG_0809.jpeg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
447
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 913
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 651
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
911
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp