Vad gör vi? Del CCIII

Herregud, vad håller jag på med egentligen?
Sitter vid skrivbordet i sovrummet och har därmed släckt i vardagsrummet där Björn bor. Så han har klivit upp för natten och grejar med sitt, äter, samlar mat, springer i hjulet och annat hamstergöra.
Inser när jag ska till toaletten nära Björns bur att jag numera har börjat smyga och inte tända lampan på toan. Öppnar och stänger toadörren väldigt mjukt.

Allt för att jag vet att Björn brukar sluta med der han gör och stirra anklagande åt mitt håll när han hör mig.
Alltså smyger jag runt i mitt eget hem och försöker att inte märkas pga att Björn blir störd annars..

Vi verkar ha fått en lite destruktiv relation. 😅
 
Känner mig lite ensam.. hade en bra dag igår men blev rätt låg på kvällen. Fyller år idag och hade planerat bjuda en kompis på middag idag, men verkar tveksamt om det blir av (fullt legitim anledning från hennes sida!).

Ska göra mitt bästa för att inte deppa ihop, så tror jag börjar med att åka till klubben en stund sen och träna med Sparven :)
Grattis, grattis på din dag! 🤩🥳🌷🌹🍁💐💥🍾
 
Herregud, vad håller jag på med egentligen?
Sitter vid skrivbordet i sovrummet och har därmed släckt i vardagsrummet där Björn bor. Så han har klivit upp för natten och grejar med sitt, äter, samlar mat, springer i hjulet och annat hamstergöra.
Inser när jag ska till toaletten nära Björns bur att jag numera har börjat smyga och inte tända lampan på toan. Öppnar och stänger toadörren väldigt mjukt.

Allt för att jag vet att Björn brukar sluta med der han gör och stirra anklagande åt mitt håll när han hör mig.
Alltså smyger jag runt i mitt eget hem och försöker att inte märkas pga att Björn blir störd annars..

Vi verkar ha fått en lite destruktiv relation. 😅

Har vi inte alla den typen av relation till vara husdjur? Jag smyger for en valp just nu ... och smyger i vss man for Tate ocksa ibland och ena hasten smog jag ocksa for nar jag var i stallet. Sag han mig ga in i foder rummet sa rev han nastan sin box.
 
Sitter i soffan. Hundar och sambo sover. Jag är inte sov-trött än, men väldigt trött ändå efter att ha flängt runt hela dagen. Känner mig samtidigt hemsk som aldrig gör något "vettigt" enligt mig själv och har SÅ mycket jag borde göra som inte blir gjort, och fortfarande(!) inte är helt frisk från förkylningen som gjorde mig helt däckad hela förra veckan... Två veckor lång förkylning känns överdriven kan jag tycka.

Så eh. Inte jättepepp alls. Låg i sängen och grät en stund för att allt kändes skit innan jag bestämde mig för att sluta och sitta här i soffan istället. Ska försöka planera veckan som kommer lite så att det kanske känns lite bättre med något.
 
Imorse fick det bli en liten tändbrasa; den första brasan för i höst, mysigt 😍. Räckte med ett par inläggningar för att få bort det lite råa mot go värme😊. Ikväll soffhäng till det himla spännande programmet Det sitter I väggarna 😊 men nu är det sovtajm; nyduschad I renbäddad säng 😍.
 
.... and breathe...
Nu spammar jag här bara för att. Har blött igenom plåster nummer två men nu verkar det ha minskat. Det blir handduk på och så löser vi det imorgon!
Jag har skickar mess till chefen, men hon sover förhoppningsvis och svarar väl när hon vaknar. :heart
 
Tittar på Margareta Grääs som öppnar kalendrar och väntar på att Zyprexan ska kicka in. Om två veckor blir jag av med min antidepressiva i minst sex veckor framåt på grund av restnotering och det ger mig massiv ångest så Zyprexan lär gå varm framöver. :nailbiting:
Det är tur att det finns mycket att titta på. :heart
 
Har du möjlighet att linda knät så det blir tryck på såren?
Jag önskar att jag hade kvar vet-wrapen jag använde till fasanerna nu 😅, men det verkar ha lugnat sig med blödandet tack och lov. Det har jag också. Jag knyter ett örngott över inatt tänker jag - det är inte i närheten av livshotande men jag anade en mycket obehaglig skinnlapp som jag absolut inte borde titta på när jag är ensam hemma mitt i natten.
 
Jag önskar att jag hade kvar vet-wrapen jag använde till fasanerna nu 😅, men det verkar ha lugnat sig med blödandet tack och lov. Det har jag också. Jag knyter ett örngott över inatt tänker jag - det är inte i närheten av livshotande men jag anade en mycket obehalig skinnlapp som jag absolut inte borde titta på när jag är ensam hemma mitt i natten.
Jag skulle vilja att du i alla fall drar handen eller ett finger över såren, för att kolla så det inte är glasflis kvar i såren, kan du gör det?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
524
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 417
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 776
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
981
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp