Vad gör vi? Del CCIII

Gjorde ett par inläggningar "bara" men det blev nog ett vedträ för mycket för nu är det onödigt varmt i v-rummet istället nu när solen ligger på där också :p
 
På jobb. ganska tung i skallen efter helgens manliga förklylning.

Effie är med då vi snart ska till veterinären och hon är inte nöjd över att sitta i bur. Mycket pipande och suckanden :rofl:

Hon är inte fräsch. Misstänker reumatism meller liknande då hon inte orkar riktiga promenader utan att få ont så något är det. Annars är hon pigg och kry. Ska bli skönt att kolla upp. Inte för att det blir bra för plånboken men hunden kommer bli glad.
 
På jobb. ganska tung i skallen efter helgens manliga förklylning.

Effie är med då vi snart ska till veterinären och hon är inte nöjd över att sitta i bur. Mycket pipande och suckanden :rofl:

Hon är inte fräsch. Misstänker reumatism meller liknande då hon inte orkar riktiga promenader utan att få ont så något är det. Annars är hon pigg och kry. Ska bli skönt att kolla upp. Inte för att det blir bra för plånboken men hunden kommer bli glad.
Låter som artros? Sådana symtom hade min hund nästan, hamnade efter på promenader, dock visade ingen smärta. Men grannhunden med artros blir halt om promenaderna är för långa.
 
På jobb. ganska tung i skallen efter helgens manliga förklylning.

Effie är med då vi snart ska till veterinären och hon är inte nöjd över att sitta i bur. Mycket pipande och suckanden :rofl:

Hon är inte fräsch. Misstänker reumatism meller liknande då hon inte orkar riktiga promenader utan att få ont så något är det. Annars är hon pigg och kry. Ska bli skönt att kolla upp. Inte för att det blir bra för plånboken men hunden kommer bli glad.
Kan rekommendera behandling med Librela 👌🏻
 
Frost igen imorse. Elementen gav lite värme igår kväll (yay!), men kontoret är iskallt idag..det är vårt kallaste rum. Ute ser det underbart ut, med sol och vackra klara färger.

Jag har diskat ett berg av disk, tömt och skurat och fyllt på ny sand i kattlådan i hallen (och förbannat mig själv, när den skulle tömmas, för att jag köpte den extra stora lådan :cautious: Trots att jag inte fyllt på sand i den på evigheter var det minst 10l sand kvar att tömma.. Fyllde på 20l efteråt, kommer att fylla i lite till imorgon.). Ätit lite och fixat håret.

Lillan har tittat på katt-tv i köksfönstret. De lägger asfalt utanför huset mittemot oss = ett gäng snubbar och lastbilar, maskiner etc. Spännande! Lillan jamade till dem och blev skitsur (irriterat jamande och mörka blickar) när ingen av dem reagerade :D . "Hallå! Jag pratar med er!!"
 
Känner väl igen stilen på attacken. :heart
Fast i mitt hus är det jag som är utsatt :D
Kan hända att även jag gick en dust med mördarhunden.. 😅
Så syrran skulle slippa när hon kände sig färdig med leken.
IMG_0445.jpeg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 406
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 772
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
980
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp