Vad gör vi? Del CCIII

IMG_4649.jpeg

Vi var i svampskogen igår! Några liter rödgul trumpetsvamp och eh, några fler liter trattkantareller
 
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag skrev tidigare i tråden om röran med min moster. 112 ringde aldrig tillbaka så jag antog att de fått tag på henne. Ringde vid nio i morse och talade in ett meddelande och bad henne ringa eller sms mig. Har inte hört något. Ringde igen vid ett och har fortfarande inte hört något. Vad göra? Jag kan inte ringa runt till varenda avdelning på varenda sjukhus i Göteborg, även om moster trodde hon skulle hamna på Östra.

Förslag, tips? Pga sekretess är det ju helt hopplöst (naturligt nog) att försöka ta reda på om hon ens ligger på sjukhus. Kan inte direkt ringa 112 och be dem åka och kolla om hon fortfarande är hemma.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 406
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 772
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
980
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp