Vad gör vi? Del CCIII

JĂ€vla skit! Var till lĂ€karen och hade hoppats pĂ„ att de fĂ„tt bort all cancer vid op. TyvĂ€rr hade de hittat mer. Och de vet nu inte om de tvĂ„ de hittat kommer frĂ„n en annan tumör i kroppen. SĂ„ jag mĂ„ste göra nĂ„gon helkroppsröntgen för att kolla det. Fan! För en mĂ„nad sen var ju allt bra, trodde jag iaf.. Usch, blir sĂ„ ledsen och orolig! đŸ˜­đŸ€Ż Och nu vĂ€nta Ă€nnu lĂ€ngre pĂ„ att fĂ„ veta lĂ€get. SĂ„ jobbigt med den hĂ€r vĂ€ntan.
Och nu i oktober Ă€r det ju cancer överallt pĂ„ tv, radio etc ocksĂ„. đŸ€Ż


Usch stackare förstĂ„r verkligen att vĂ€nta och att inte veta mĂ„ste vara tortyr. Kram ❀
 
Lilla drak-monstret fick Àntligen göra nÄgot idag. Det var lite hinder och cavaletti kvar i ridhuset nÀr jag tog upp honom dit. SÄ han fick löshoppa sig medans jag chillade. Sen lite umgÄnge och lite enkla övningar. Hoppas han sköter sig med personalen imorgon! Sen bör jag kunna ta in igen sjÀlv. Gjorde sÄ mkt för mitt psyke med att Àntligen fÄ hÀsta mig lite! :heart
IMG_0550.JPEG
 
Av allt hĂ„r pĂ„ kroppen verkar det i nĂ€san trilla av först. 😂

ÖvervĂ€ger om jag ska försöka Ă€ta frukost eller inte pĂ„ hotellet innan jag gĂ„r till kursen. Är absolut inte hungrig och har lite ont i huvudet sĂ„ det kanske Ă€r bĂ€ttre investerad tid att sova en timme till och lĂ„ta paracetamolet göra sitt.
 
Fredag đŸ™ŒđŸ»

Veckans mest utmanande dag jobbmÀssigt, men med ett par djupa andetag ska det nog lösa sig.

Fortfarande irriterad över gubbsnubben igÄr som bestÀmde sig vara nÄgon slags domare över min kapacitet att bo pÄ gÄrd?!
Fick nys om en ödegÄrd som ev var till salu, tipsaren visste inte vem Àgaren var men visste om en gubbsnubbe som utnyttjat marken kring den. Jag kontaktade denne som meddelade att han minsann inte tÀnkte lÀmna ut nÄgot telefonnummer till Àgaren men kunde lÀmna vidare mitt nummer. NÀhÀpp, Jahopp, tack och bock.
Nej dĂ„ krĂ€ver han att tag ska redovisa mina kunskaper om att timra hus(!), lĂ€gga tak och lyfta byggnader. Vet jag ”ens hur man bor pĂ„ en gĂ„rd?!” đŸ€Ł
Öhm ja det kan jag vĂ€l göra, om ÄGAREN vill veta det vid ett samtal. Men till nĂ„gon random -manschauvinistisk-rövhatt? Nej tack.
Jag svarar att jag absolut kan redovisa mina kunskaper nĂ€r jag diskuterar med Ă€garen. DĂ„ blir han sur och önskar mig lycka till att hitta Ă€garens kontaktuppgifter. Och som slutklĂ€m lĂ€gger han till att han har stort inflytande i vem som fĂ„r köpa gĂ„rden. 😆
Jaha? Grattis till dig dÄ?

Hundra spÀnn pÄ att han inte börjat ifrÄgasÀtta mina kunskaper om jag skrivit under meddelandet med ett mansnamn.

MÀn. Blörk!
 
En semesterdag för att kunna hÀmta bilen pÄ verkstad. SÄ snart tvÀttstugan och plock i ordning hemma innan den ska hÀmtas.
 
Har fixat lite hemma och Àtit frukost. Nu sitter jag i soffan en stund innan det Àr dags att göra mig klar och Äka in till stan.
 
Vi har 18 grader pÄ jobbet! Det innebÀr att det förmodligen kommer bli ca 20-21 grader i dag :D
Är ocksĂ„ kanelbullens dag och som vanligt har jag och bĂ€sta kollegorna inte snackat ihop oss. Ena kollegan har kĂ€pt tvĂ„ var, jag har köpt en var, och en av kollegorna Ă€r pĂ„ g in med tvĂ„ var han med.
5 kanelbullar var :angel: Jag kommer inte vÄga Àta alla i dag pga magen, sÄ jag tror jag Àter tvÄ och de andra fÄr följa med hem.
Hade magen varit i ordning hade jag slukat alla 5 :p
 
Vi har 18 grader pÄ jobbet! Det innebÀr att det förmodligen kommer bli ca 20-21 grader i dag :D
Är ocksĂ„ kanelbullens dag och som vanligt har jag och bĂ€sta kollegorna inte snackat ihop oss. Ena kollegan har kĂ€pt tvĂ„ var, jag har köpt en var, och en av kollegorna Ă€r pĂ„ g in med tvĂ„ var han med.
5 kanelbullar var :angel: Jag kommer inte vÄga Àta alla i dag pga magen, sÄ jag tror jag Àter tvÄ och de andra fÄr följa med hem.
Hade magen varit i ordning hade jag slukat alla 5 :p
IgÄr var det kanelbullens afton och imorgon annandag kanelbulle.
 

Liknande trÄdar

Kropp & SjÀl HjÀlp! Jag har stopp i bÄda öronen och fÄr inte bort det. Hör knappt nÄgonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: Mirre
·
  • LĂ„st
Tjatter SpÀnnande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 355
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrÀgerier i samhÀllet nu för tiden. PersonrÄn och smÄstölder har flyttat sig till NÀt-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 765
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund DethĂ€r Ă€r kanske en dum och pinsam frĂ„ga. Och jag kĂ€nner mig redan o kunnig och som en dĂ„lig matte för att det hĂ€nde och för att jag...
Svar
13
· Visningar
973
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp