Vad gör vi? Del CCIII

Jävla skit! Var till läkaren och hade hoppats på att de fått bort all cancer vid op. Tyvärr hade de hittat mer. Och de vet nu inte om de två de hittat kommer från en annan tumör i kroppen. Så jag måste göra någon helkroppsröntgen för att kolla det. Fan! För en månad sen var ju allt bra, trodde jag iaf.. Usch, blir så ledsen och orolig! 😭🤯 Och nu vänta ännu längre på att få veta läget. Så jobbigt med den här väntan.
Och nu i oktober är det ju cancer överallt på tv, radio etc också. 🤯
Usch och fy, stackare. Förstår att du blir ledsen och orolig. Kram och ta hand om dig. Håller alla tummar jag kan för att du ska bli kvitt cancern så fort som möjligt.❤️
 
Jag trivs!
1000025482.jpg
 
Jävla skit! Var till läkaren och hade hoppats på att de fått bort all cancer vid op. Tyvärr hade de hittat mer. Och de vet nu inte om de två de hittat kommer från en annan tumör i kroppen. Så jag måste göra någon helkroppsröntgen för att kolla det. Fan! För en månad sen var ju allt bra, trodde jag iaf.. Usch, blir så ledsen och orolig! 😭🤯 Och nu vänta ännu längre på att få veta läget. Så jobbigt med den här väntan.
Och nu i oktober är det ju cancer överallt på tv, radio etc också. 🤯
:( hoppas du får göra en röntgen snabbt så du slipper vänta för länge med oron.
 
Åker tåg. Närmsta grannen är påverkad av ngt som gör hen väldigt väldigt långsam. Kan bli intressant när vi kommer fram sen. Men börjar ngn tjafsa om biljett så köper jag en, för personen gör inget.

Meh nu ropade de ut att det inte sker ngn visering, då hade ju inte jag behövt köpa ngn biljett heller (men det gör jag alltid i förväg).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 363
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 765
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
973
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp