Vad gör vi? Del CCIII

Du kanske skulle undvika just sådana program? Det finns ju mycket annat att titta på som inte är matrelaterat, menar jag :) .

GBBO är en gammal god vän. Älskar att titta på den och gör mig inte hungrig bara baksugen. Samtidigt som jag inser hur omöjligt det är för mig att baka något av vad de gör. Helt otroligt egentligen hur bra amatörer är. Vid det här laget känns det som de är semi-proffs.

PS. Nej, jag har inte en ätstörning. Däremot älskar jag mat - och bakning.
 
Bra dag på jobbet. Bytte om och joggade 8 km
direkt jag kom hem. Hämtade en bok av favoritförfattare på bibblan och köpte en liten present till syskonbarnet som snart fyller år.
Duschat, ätit och bäddat rent.
Nu ska jag ta en kaffe innan jag kryper ner i sängen.
IMG_0847.jpeg
 
Läser en bok som känns väldigt bekant. Jag har antagligen läst den för länge sen så jag kan läsa den igen. Minns inte tillräckligt av den för att sluta. Jag kastar numera böcker efter läsning om det är vanliga deckare. Några få böcker får stanna i bokhyllan.
 
[/QUOTE]
Jävla skit! Var till läkaren och hade hoppats på att de fått bort all cancer vid op. Tyvärr hade de hittat mer. Och de vet nu inte om de två de hittat kommer från en annan tumör i kroppen. Så jag måste göra någon helkroppsröntgen för att kolla det. Fan! För en månad sen var ju allt bra, trodde jag iaf.. Usch, blir så ledsen och orolig! 😭🤯 Och nu vänta ännu längre på att få veta läget. Så jobbigt med den här väntan.
Och nu i oktober är det ju cancer överallt på tv, radio etc också. 🤯

Men Hu 😢❤️ så jobbigt för dig men än är verkligen inte hoppet ute, även om det givetvis inte är ett svar som förhoppningen var. Hoppas du är frisk snart ❤️
 
Ungkatten smet ut och hade lattjolajban ute en stund och kom lite flämtande tillbaka efter glädjen att ha rusat runt ute 😅. Först höll han sig nära huset innan han drog iväg lite och var "borta" 🫡. Han blev visst tlött och kröp ner med täckena över halva sig när jag sedan skulle bädda sängen 😅, myskisse 🥰.
Nehej efter plugg, middag till halv åtta hos mig med sambon är det dags att natta kaninerna och åka tillbaka till stallet och natta hästarna 🥰. Sen krypa ner i sängen med älsklingen och läsa den riktigt bra boken jag läser just nu; Breven som länkar oss samman 😊.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 358
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 765
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
973
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp