Vad gör vi? Del CCII

8 grader, mörkt och dimmigt. Bästa vädret att springa i.
5.5 km inklusive 2 in lyktstolpeintervaller.
IMG_0680.jpeg
 
Alla sov gott i natt, vilket i praktiken innebär att jag inte behövde gå ut med någon hund mitt i natten. Det borgar för en bra dag! Jag ska snabbt besvara några mejl och har därefter avsatt hela dagen åt att skriva! Det känns superbra.

Att vi imorgon bitti styr näsan mot Jämtland för att titta på ett hus gör inte saken sämre.
 
Sitter på stadshuset och ”gömmer” mig. Vi har stor-chefsmöte idag och jag har tänkt vara med digitalt, men -behövde hämta ut två mobiler till jobbet så nu är jag på stadshuset ändå.
Mötet börjar 8:30 och internservice öppnar 8, så planen är att kasta mig in och ta telefonerna och sen dra innan mötet börjar. Oturligt nog är det ca 20m mellan internservice och den lokal där mötet hålls så jag får typ maskera mig med lösnäsa och mustasch 🥸 😅
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 129
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 407
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 205
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 757
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp