Vad gör vi? Del CCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma. Träffat fader och fått en påse åkeröäpplen. Vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Iofs gillar jag äpplen men måste fundera ut hur jag kan förvara dem utan att de ruttnar snabbt. Inga äppelpajer, eller kakor, även om jag har recept på världens godaste äppeltosca. Tyvärr inte plats i frysen om jag skulle vilja baka ändå. Undrar om grönsakslådan i kylen fungerar :idea:

Passade dessutom på att handla diverse saker i olika butiker. Nu har jag allt jag behöver för ett par dagar framåt. Känns skönt.

Bjöds på sushi till lunch och nu är jag proppmätt och mår lite illa. Fast sushin var god. Märks att jag inte är van att äta snabba kolhydrater längre.
 
Det fanns fler detaljer när man vek ut hela kortet (som ett helt ouija board till exempel :D ) men där stod det personlig info så det vill jag inte lägga ut. Kul idé! :heart

Jag var på ett Sagan om Ringen bröllop en gång, kul idé där alla gästerna fick Mathom och det blev ett hobbit gästabud. Bruden bar en fantastisk röd medeltida klänning och brudgummen bar en hobbit utstyrsel.
 
Hemma. Träffat fader och fått en påse åkeröäpplen. Vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Iofs gillar jag äpplen men måste fundera ut hur jag kan förvara dem utan att de ruttnar snabbt. Inga äppelpajer, eller kakor, även om jag har recept på världens godaste äppeltosca. Tyvärr inte plats i frysen om jag skulle vilja baka ändå. Undrar om grönsakslådan i kylen fungerar :idea:
Du kan skiva dom, kärna ur och torka :up:
Då har du ett gott snacks sen.
 
1000008009.jpg

En bättre fredag 🥳
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 635
Senast: Mia_R
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
31 32 33
Svar
656
· Visningar
18 951
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 834
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 698

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp