Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska snart kolla till ugnen. Försöker mig på ugnspannkaka, men en mindre sådan än vanligt och nu känner jag mig osäker på hur länge den ska vara inne... (Använder samma form som vanligt så den blir bara tunnare än vanligt.)

Annars är jag mest fascinerad av hur mycket jag fått gjort idag ändå. Jag har cyklat med hundarna, byggt ihop en hylla till förrådet, fått ner nämnda hylla i förrådet och i samma veva städat lite där. Sedan tog jag en promenad med hundarna och satt ute på gräsmattan en halvtimme, har därefter ordnat massor med akvarierna och nu då lagat mat. Hundarna fick lite tidig middag. Imorgon jobbar jag från öppning till stängning i butiken, så då kommer jag inte få lika mycket gjort hemma direkt... Känns bra då att ha fått en del avklarat idag.
 
Jag och katten utfodrade. Som vanligt har vi båda ätit för snabbt. Tyvärr blir jag inte serverad en lagom portion utan kan äta hur mycket jag vill. Vore betydligt enklare om jag blev serverad bra kvalitetsmat i lagom portioner regelbundet.
 
Plötsligt blev jag sjukt sugen på pepparkakor. Sitter på händerna för att inte gå och köpa en förpackning Annas pepparkakor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
650
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp