Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick sällskap av sambon ut och köra häst och vagn och tänkte ta svängen runt genom bommen menä för första gången var den låst så vi fick vända och ta asfalten tillbaka 😄. Mötte två MC och bad i vanlig ordning med tecken att sänka farten så tackade de två trevliga karlarna och sa samtidigt att de inte behövt stänga av då hästen är stabil om man inte kör alldeles för fort förbi, fint när man kan ta hänsyn till varandra på vägen 😃😊. En härlig vagnstur I alla gångarter och även lite,lite trav på asfalten och hovklappret 😍.
 
Vi for iväg till stan vid lunchtid och fick tag på ett litet skåp på Jysk vi tänkte ha istället för handdukarna ovanför kattmatskålarna; ha kryddburkar i 😊. Direkt till stallet och körde hästen och fixade 😊. Sen hem och ssmbon började sätta ihop skåpet med ungkattens översyn 😄 medan jag lagade tacos 😋. Nattat kaninerna och nu soffhäng, bra lördag 🥰.
 
Tänker försöka lägga mig tidigt, eg midnatt, efter att min dygnsrytm blivit helt upp och ner efter DNC konventet.
 
Tog en sväng med hästen för att utforska området här omkring. Hittade en fin liten sjö med härlig badplats. Synd att jag inte hittade den tidigare på året. 😅 🍁
Älskar att ha okända marker att utforska här! 😍
IMG_9216.jpeg
 
Lyssnar på grannen ovanför som spelar hög musik//har någon fest?

Nu har jag "turen" att det inte är grannen rakt över mig utan det är den 2 våningar upp så en lägenhet emellan som dämpar. Tycker synd om dom som bor närmre. 😅

Kan inte bestämma om detta egentligen ska vara i störnings tråden istället..

Nu ska jag iaf läsa lite och sen se om jag kan somna. :D
 
Vilar återigen fötterna, de har fått jobba hårt de senaste dagarna! Idag skrapade de ihop 25 000 steg genom att knata runt på en terrängbana vid Blair Castle hela dagen. En väldigt mysig och fin dag tillsammans med min lilla mamma, vi har alltid haft hästintresset gemensamt så det kändes lite extra fint att vara där tillsammans med henne :heart Nu ska vi förhoppningsvis sova gott i många långa timmar, imorgon har vi inga planer utom att lata oss hela förmiddagen och äta nybakade scones som pappa går iväg och köper imorgon bitti. Känns lyxigt!
 
Sviinvarmt!

Vi åker från hotellet nu. Frukosten öppnar inte förrän sju och vi vill inte vänta längre. Varit uppe sen fem. Så vi åker. Får äta på vägen. Nåt cafe borde ju ha öppet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
650
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp