Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken och trött efter att igår varit på fest hela dagen och kommit hem sent, men det tog inte ungarna hänsyn till 😁
Mitt syskon och hens partner bjöd in till stor fest över hela dagen med livemusik, typ 60 gäster och mängder med aktiviteter. Hjärnan gick på total overload efter allt och det känns som om jag knappt sovit, men kul var det 😊 Stukade dock foten i en sten-sax-påse-duell 😂 så den är inte jätteglad idag
 
Trots att jag låg vaken till elva och tog Valerina så vaknade jag 7:30. Så störigt att inte kunna sova längre när man är ledig. Ont i huvudet har jag också och sjuka drömmar fortsätter att förfölja mig.
 
Helt slut efter gårdagen, trots att det egentligen inte gjordes något speciellt. Min hjärna tål helt enkelt inte för många intryck och ljud längre. Blörk.

Hann precis släppa ut hönsen innan himlen öppnade sig. Hoppas på en heldag med regn så att jag med gott samvete kan alla inomhus hela dagen. 😅
 
Vaken och trött efter att igår varit på fest hela dagen och kommit hem sent, men det tog inte ungarna hänsyn till 😁
Mitt syskon och hens partner bjöd in till stor fest över hela dagen med livemusik, typ 60 gäster och mängder med aktiviteter. Hjärnan gick på total overload efter allt och det känns som om jag knappt sovit, men kul var det 😊 Stukade dock foten i en sten-sax-påse-duell 😂 så den är inte jätteglad idag

Det kostar att ligga på topp :cool: Det låter som om det var väldigt kul :up:
 
Ska precis göra mig i ordning för jobbet. Blir öppning till stängning idag. Ska man jobba så, så är det helt klart trevligast på söndagar med tanke på lönen :p Fick dock bild från sambon på hur det ser ut där han är just nu, långt borta på någon solig strand, och jag hade nog hellre varit där. Jag vill snorkla!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp