Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag klarade mig tämligen väl från regnet, skönt.
Behöver inte hämta dottern i eftermiddag. Hon skulle umgås med en kompis i Malmö och tar sedan tåg/buss därifrån. Så smidigt!
Särskilt eftersom jag sparar nästan två timmar på att inte hämta henne. Det kan jag behöva.
Har satt tvättmaskinen på timer och nu ska jag duscha och sova. Ikväll hänga upp tvätten, laga mat och dammsuga. Säkert fler grejer men det här är viktigast.
 
Gav mig på att städa ur två garderober .Tyckte det vad dax då man blir överfallen var gång man öppnar dörren av något som faller ut .Men ångrar mig bittert .Det tar evigheter och jag har fyllt en sopsäck på ett skåp och har ett kvar .Tur att jag snart ska bränna ris så man blir av med allt skit
 
Bytte lampor i vardagsrummet. Vi trodde det var tre glödlampor. Det var 6. Själva lampan består av glasskivor som skruvas ner i tårtbitar. Det var nog länge sen det byttes lampor där..
IMG20240825125108.jpg
 
Sprang 7.5 km.
Läst bok och ätit ”tacos” med familjen.
Nu envisas jag med att läsa utomhus men Lilian är nog nära.
 
Det är himla bra att städa ibland - man är sin egen loppis med hur mycket som helst att upptäcka :D!!
Jag hittade saker som varit borta i 10 år .Nu 3 sopsäckar senare har jag bringat ordning i skåpen och allt ligger på sin plats och man kan se vart det är .Förut var det som att titta in i en vägg med olika saker och vara rädd att något rasade ut på en :laugh: Har konstaterat att jag har sängkläder tills jag dör 30 lakan i skåpet plus dom som ligger i tvätten och dom som ska vikas och läggas in .Lägger en hel del handdukar och sådant i lådor och tar ut i uthuset Handskar mössor kepor till förbannelse .Vad man drar på sig en massa när man ändå har så det täcker och blir över
 
Hemma! Händelserik dag. Inbrott hos mina föräldrar tidigt imorse. De tog inget men vissa delar är avspärrat nu för polisens tekniker ska komma imorgon. Och på vägen till tävlingen ringde dotterns farmor och berättade att hennes mamma gick bort igår. Inte oväntat men ändå en förlust. Så lite annorlunda tävlingsuppladdning 😅 det gick dock skitbra! 65,370% 🥳
 
Jag är inte alls sugen på att vara på jobbet imorgon. Men dels är det bara fram till lunch och dels behöver vi göra en plan. Jag tror inte jag vill ha så mkt ärenden och det är ju heller ingen idé att lägga något nytt på mig. Men jag kan förbereda det som ska lämnas över, har troligen ett par överväganden att skriva och säkert någon utredning. Så det borde räcka till veckan (jobbar inte tisdag).
 
Här lovades åska men jag sov så vet inte om det blev nån.
Är tungandad och lite rosslig men vet inte om jag ska jobba imorgon.
Får ta det beslutet i morgon bitti
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp