Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skallen vann över latmasken i dag också.
6.5 km blev det.
Druckit en kaffekopp och ska snart flytta mig från soffan och hänga tvätten.
IMG_0177.jpeg
 
Bestämde mig för att bygga ihop en hylla som jag köpte för ett bra tag sedan. Well. Jag hittar inte hammaren som behövs för att få till allt på ett bra sätt. Och det känns jättefånigt att skriva till sambon som är på resa för att fråga om han vet var den befinner sig...
 
Bestämde mig för att bygga ihop en hylla som jag köpte för ett bra tag sedan. Well. Jag hittar inte hammaren som behövs för att få till allt på ett bra sätt. Och det känns jättefånigt att skriva till sambon som är på resa för att fråga om han vet var den befinner sig...

Äsch, det är väl bara att fråga. Särbon kan ringa mig och fråga var jag har gjort av saker hemma hos honom :rofl:
 
Samma här. Visa bifogad fil 151938
Gräsligt. Dessutom slitet..

@dobbis när kommer du och fixar golv? :D

Vi har en ful hall på både över- och undervåning som behöver snyggas till också.

@dobbis Jag har också golv som behöver bytas :angel: :D

Det dröjer tyvärr innan @dobbis kan komma till dig. Hon ska nämligen till mig först, tänkte jag. :sneaky:
Bara så du vet @dobbis så kan du besöka mig utan baktanke, annat än att dricka kaffe och snacka strunt!
Mina golv är nämligen redan renoverade ;):D
 
Inne och äter lunch. Under förmiddagen har vi bytt fönstret i lilla toaletten, rensat stenläggningen på ogräs och satt fast en del på en ventil som väntat på rätt stund ;) Tänkte klippa gräsmattan efter lunch och kanske att vi fixar till någon list eller annan mindre sak på "att göra-listan" också.
 
Gå till sonens jobb och lämna en sak och sedan be honom handla sen.
Sen ska jag hem och köra en maskin tvätt..
Passar på att ta det lugnt för min förkylnings skull
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp