Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
:D Jag tänkte precis detsamma. Vi har ett MYCKET fult plastgolv i köket som jag någon gång skulle vilja plocka bort och se vad som kan tänkas finnas under. Men jag har hittills inte orkat. När jag börjar fundera på att flytta på kylskåpet så brukar mina planer sluta där... :p
Samma här.
IMG20240705071628.jpg

Gräsligt. Dessutom slitet..

@dobbis när kommer du och fixar golv? :D

Vi har en ful hall på både över- och undervåning som behöver snyggas till också.
 
Idag ska vi iväg till bildoktorn och se vad som behöver åtgärdas innan besiktning. Mamma bjuder på grillunch under tiden också så det blir rena lyxen! 🤓

Känner mig vansinnigt sliten efter den här veckan och har liksom söndagsångest redan idag på lördagsmorgonen… inte kul! 😔
 
Ligger i sängen med tända ljusslingor med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska göra idag. Det är helt tomt i schemat eller som man kan se det helt öppet för vad som helst.
 
Tvättmaskinen fixad, sen läckte den så de fick komma igen.
Men nu så ska jag tvätta.
Jag hade säkert kunna fixa själv, men när man bor i hyresrätt så.
Stödstrumpor på mot svullnaden och nu kaffe.
Febern och huvudvärken är bättre men inte helt bra. Har lite småhosta som gärna får försvinna.
 
Dagens ungdom. Veklingar!
:D

Exakt :laugh:

Herregud... det är snart 30 år sedan jag låg helnäck i Engelska parken i en mänsklig tvättlina (tog en av sig alla kläder fick en lägga sig själv i linan också, dvs det kunde bli en rätt lång lina). Tiden går :rofl:

Edit: Det regnade inte men det var ju på kvällen sen augusti-tidig september så det var ju inte direkt varmt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp