Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilar fötterna och äter hallonbulle från det svenska bageriet jag passade på att slinka in på i förmiddags när vi ändå var i Edinburgh. Har haft ett otroligt trevligt dygn i huvudstaden med mina föräldrar, och nu väntar ett par förhoppningsvis lika trevliga dygn i icke-huvudstaden :D Vi inleder med besök på stans bästa fisk & skaldjursrestaurang ikväll och imorgon ska vi stiga upp i ottan för att åka till Blair Castle International Horse Trials och titta på fälttävlan hela dagen :love:
En och annan engelsman rynkar nu pannan över skottars oförmåga att ta in betydelsen av ordet huvudstad. :)
 
Har ätit pizza, tänkte spara en bit till lunch i morgon men var så hungrig att jag åt hela. Sen fick jag ont i magen. :banghead:
Ser på Polishundarna Norge.
Försökte lösa sudoku men det blev fel när jag var nästan klar så gav upp. Så viktigt är det inte att lösa sudoku.
Fick ett DM på messenger av en gubbe som vill bli min sugardaddy. :yuck: Hm nej tack. Blockerat och anmält.
 
Jag surar för att det är höstväder, jag är trött, har ont i kroppen och är grinig på ena grannen. :cautious:
För att trösta mig, dricker jag Cola och sniffar på mina handleder som jag sprayat med en ny parfym jag fick hem en provflaska av igår. :love:
 
Tvättar och nu ska jag på något sätt få på överdraget på min bäddmadrass igen. Det är ett inte så litet helvete. Måste bara ta en liten paus först.
 
Trött! Men på ngt sätt är det skillnad på att vara trött efter bra tid än dålig tid.
Ligger i sängen och ser på trav.
 
Fyllt hela caddyn på Ica. :) chockade onlinehandlingspersonalen när de frågade om det var något speciellt och jag svarade "Nej ett vanligt fredagsmys" med helt slätt ansikte, tills jag började asgarva och förklarade att vi arrangerar SM i helgen och det är till kiosken.
20240823_182851.jpg

Längst fram står 50 portioner lasagne och 40 portioner potatissallad och rostbiff. :) 200 hamburgare, 200 varmkorvar plus bröd och en massa annat. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp