Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tål verkligen inte vin längre. Drack ett glas till maten vid sju-tiden och känner av det i huvudet än. Märks att jag dricker väldigt sällan numera. 😅
 
Lite regn hindrade inte oss på min tid :D
Ni var inte gjorda av socker... dotterns nya klass hade lekar häromdagen. 8:or som skulle ösa vatten i en hink. Spaden hamnade i vattnet 3 killar stod och skrek den enda som kunde hämta Spaden var dottern så hon gjorde det blev blöt om tassen men konstaterade att nej hon var fortfarande inte tillverkad av socker överlevde och sockerkillarna stod och ylade. -hon blir blöt. -Ja men det är ingen fara jag är inte gjord av socker svarade hon.
 
Tränat terräng för Anna Hassö ikväll och är så glad 😍
Ärtan som varit så himla rädd och spänd på terrängbanan har blivit en maskin! Hon går som tåget, bjuder på allt och tycker det är då kul!
Jag visste att hon hade det inom sig och är så glad att jag haft tålamod och låtit det ta tid.
 
Fredagsmys med whisky till sambon och en skvätt små sure blåbär till mig och lite (uppmätt mängd) chips (cheesehamburgare- lite udda chipssmak 😄); behöver begränsa intaget och det gäller även sambon 😝🙃. Nehej ögonen går i kors så sovdags och ute blåser det närmast storm- vi ska ju vara värre än de flesta 🙄.
 
Väntade på att sista tvätten skulle hinna torka och somnade ovanpå sängen. Vaknade stel som en pinne och att jag frös. Nu ska jag bara bädda och trilla ner i sängen. 🥱
 
Funderar på varför jag ska behöva vakna 6.20 när jag har sovmorgon :cautious: aja. Det blir en lugn fm hemma innan vi åker till stallet och fixar inför tävling imorgon.
 
Färdig!!! Nu är det bara golvlisterna som ska återmonteras.

Välkommen hit
:D Jag tänkte precis detsamma. Vi har ett MYCKET fult plastgolv i köket som jag någon gång skulle vilja plocka bort och se vad som kan tänkas finnas under. Men jag har hittills inte orkat. När jag börjar fundera på att flytta på kylskåpet så brukar mina planer sluta där... :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp