Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde och avbokade. Om jag måste betala för uteblivet besök så får det vara så. Jag vågar inte åka dit.

Måste gå till ICA lite snabbt dock. Men jag tror det är slut nu.
 
Tror jag måste köpa ett nytt underlakan. Jag har iofs inte köpt nytt på 6 år. Jag har massor av påslakan men konstigt nog inte underlakan.
 
Tanken är att det bidrar till rörelse och aktivitet, samt kan inkluderande funktion.

Och tanken ar bra for manga barn, men sedan finns det ocksa barn dar hog musik "stanger av" hjarnan och det enda de kan tanka pa ar musiken. Inte sa bra pa sma vaxande kroppar.

Tyvärr med noll hänsyn till omgivningen. Det måste finnas andra sätt att få små barn att röra sig.

Absolut, men det kraver nog att vuxna stiger in och ar "lekledare" som startar och "monitor" lekar som beframjar rorelse.

Vi har ibland musik ute på förskolegården, och barnen brukar verkligen uppskatta det :) . Dock behöver ju inte volymen vara så hög att musiken hörs långt utanför gården.

Jag tror det magiska ordet har ar "ibland". Om musiken ar pa dagligen och hela rasten sa blir det ju storningsljud for manga, och ett storningsljud som ar varre an trafik eller skrikande barn dar hjarnan inte "behover" lyssna pa orden pa samma satt.
 
Vilar fötterna och äter hallonbulle från det svenska bageriet jag passade på att slinka in på i förmiddags när vi ändå var i Edinburgh. Har haft ett otroligt trevligt dygn i huvudstaden med mina föräldrar, och nu väntar ett par förhoppningsvis lika trevliga dygn i icke-huvudstaden :D Vi inleder med besök på stans bästa fisk & skaldjursrestaurang ikväll och imorgon ska vi stiga upp i ottan för att åka till Blair Castle International Horse Trials och titta på fälttävlan hela dagen :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp