Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Googlar lite på fenomenet med musik i skolor/förskolor... Här har de börjat med att alla skolor spelar musik ute på hög volym under tiden barnen har rast. På nivån att jag som bor en bit bort hör vilka låtar som spelas. Jag förstår inte. Blir det inte sjukt jobbigt för barnen och personalen med sådan volym på allt hela tiden?

Skriv ut en lapp från STIM och lägg i deras brevlåda, så ska du se att det blir tyst.
 
Blivit magsjuk och jag som ska till fysion och redan skjutit upp flera gånger. Vet inte om jag vågar gå utanför dörren som jag känner mig nu. Ska vara där kvart i tre, men just nu tror jag inte jag vågar gå utanför dörren. Kommer få betala för sen avbokning och hen kommer knappt att tror att jag inte kan komma igen.
 
Googlar lite på fenomenet med musik i skolor/förskolor... Här har de börjat med att alla skolor spelar musik ute på hög volym under tiden barnen har rast. På nivån att jag som bor en bit bort hör vilka låtar som spelas. Jag förstår inte. Blir det inte sjukt jobbigt för barnen och personalen med sådan volym på allt hela tiden?

Tanken är att det bidrar till rörelse och aktivitet, samt kan inkluderande funktion.
 
Blivit magsjuk och jag som ska till fysion och redan skjutit upp flera gånger. Vet inte om jag vågar gå utanför dörren som jag känner mig nu. Ska vara där kvart i tre, men just nu tror jag inte jag vågar gå utanför dörren. Kommer få betala för sen avbokning och hen kommer knappt att tror att jag inte kan komma igen.
Säg att du är magsjuk. Det har vi gjort hos tandläkaren samma dag. Magsjuka ville de inte ha dit.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp