Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens mål är att skriva klart ett jobb som jag måste lämna ifrån mig idag. Jag räknar med att det tar ca två muggar kafffe. Dessvärre verkar inspirationen utebli och jag har redan börjat fundera över vad jag ska göra till middag.
 
Borde ha traskat iväg till jobbet nu men fastnade, givetvis, i en vad som var en live stream av det nya utbrottet på Island. Vulkaner är så häftiga och de där bilderna han tar i mörker är helt otroliga.
Nu ska jag ta mig samman och inse att dagen väntar och att videon finns kvar när jag kommer hem igen.
 
Är tydligen ”duktig” på att bli magnetröntgad.

Råkade slänga min kofta i tvätten istället för patientrocken och hann ut till hissen innan jag kom på att jag hade tossor på fötterna. 🙈

Så nu ska jag vänta igen. Bah.

Nej det var inte så mycket vänta. Doktorn på bröstmottagningen är snabb som blixten. De säger ju förstås ingenting på telefonen men det är cancer (1177 är en bra grej tycker jag). Ska på biopsi på tisdag och veckan efter är det multidisciplinär konferens.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
338
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
461
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp