Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska åka iväg och springa eller om jag ska utgå från hemmet. Helst hade jag velat gymma men jag behöver verkligen löpträna idag.
 
Ser på trav och Mr Monk.
Äter godis och fick en konstig bit.
IMG_0033.jpeg
 
Visst ja, jag var i ett av vara storre byggnads varuhus for nagon vecka sedan och upptackte att de redan satt upp en del Halloween dekorationer ... Halloween ar October 31.:cautious: Vi har markligt fa dagar att dekorera for pa hosten, men fran jul sa ar det nagot varje manad fram till Maj sedan inget forran July 4th och tomt till Halloween ... sa jag gissar att nagon kande att vi behovde borja tanka pa roliga decorationer.:p

IMG_4999.JPG
 
Dagens väder är minst sagt ostabilt 😜. Vi lyckades pricka in en blåsig hundpromenad när det i alla fall var uppehåll tack och lov :up:. När vi hade varit hemma en pytteliten stund skulle jag mata hästarna och fick stå en lång stund i stallet och vänta ut ösregnet och den galna stormvinden... Nu är jag på väg ut för att fodra strax igen och, ja, visst ösregnar det IGEN... :meh:
 
Visst ja, jag var i ett av vara storre byggnads varuhus for nagon vecka sedan och upptackte att de redan satt upp en del Halloween dekorationer ... Halloween ar October 31.:cautious: Vi har markligt fa dagar att dekorera for pa hosten, men fran jul sa ar det nagot varje manad fram till Maj sedan inget forran July 4th och tomt till Halloween ... sa jag gissar att nagon kande att vi behovde borja tanka pa roliga decorationer.:p

Visa bifogad fil 151099
På dollarstore här i stan har de redan börjat skylta halloween också. :cautious:
 
Visst ja, jag var i ett av vara storre byggnads varuhus for nagon vecka sedan och upptackte att de redan satt upp en del Halloween dekorationer ... Halloween ar October 31.:cautious: Vi har markligt fa dagar att dekorera for pa hosten, men fran jul sa ar det nagot varje manad fram till Maj sedan inget forran July 4th och tomt till Halloween ... sa jag gissar att nagon kande att vi behovde borja tanka pa roliga decorationer.:p

Visa bifogad fil 151099

Eh, nar jag tanker pa det ar det nagot att fira och dekorera for varje manad efter Halloween fram till May. Har alskar fork att dekorera, jag ar med pa en del, men hoppar over det mesta. :p
 
Dagens väder är minst sagt ostabilt 😜. Vi lyckades pricka in en blåsig hundpromenad när det i alla fall var uppehåll tack och lov :up:. När vi hade varit hemma en pytteliten stund skulle jag mata hästarna och fick stå en lång stund i stallet och vänta ut ösregnet och den galna stormvinden... Nu är jag på väg ut för att fodra strax igen och, ja, visst ösregnar det IGEN... :meh:
Stormvinden o ösregnet skickade jag åt ditt håll 🙈
 
Längtar tills vi ätit mat med mina föräldrar så att vi kan åka hem (150m) och lägga oss. Det var många timmar i stallet idag, men boxen är nu ren!
 
Se där! Då lärde jag mig något nytt idag :up:

Grundaren, Peter Ahlberg, har en lyxvilla några byar bort från "min" by. Däremot hade jag fel, första butiken var utanför Ö-vik. Men tills för några år sedan hade de huvudkontor i Svenstavik (centrallagret är fortfarande där).

Ägaren blev lite grinig när han inte fick bygga som han ville, jag tror det spelade in när han flyttade huvudkontoret :angel:

Edit: Centrallagret är tydligen också flyttat.
 
Trött, men kan inte gärna gå och lägga mig nu. Då kommer jag vakna vid typ två i natt.
Får sysselsätta mig med något. Frågan är vad. Har två större projekt att sy klart, borde kanske ta tag i dem innan jag drar igång fler. Det är två stora projekt i pipelinen..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
305
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
431
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jobb tips?
  • Tjockistråden 4
  • Konstiga komplimanger ni fått!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp