Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det roliga är också att Dollarstore är grundat på vischan i Jämtland (jag jobbar nära den första butiken) :D

Nehej, Dollar store, Dollar Tree, Dollar General, Family Dollar, 99¢ Only, och det finns sakert fler varianter ocksa startade alla med en Dollar store i Kentucky nagon gang under den stora depretionen, om jag inte missminner mig. Men jag vet med stor sakerhet att de inte startade i Jamtland. :p :D
 
Nehej, Dollar store, Dollar Tree, Dollar General, Family Dollar, 99¢ Only, och det finns sakert fler varianter ocksa startade alla med en Dollar store i Kentucky nagon gang under den stora depretionen, om jag inte missminner mig. Men jag vet med stor sakerhet att de inte startade i Jamtland. :p :D

Det är inte samma kedja eller ursprung. Han hade flera svenska namn som han valde mellan men av någon anledning blev det Dollarstore.

Helt ärligt är det mesta Kina-skräp men de är billiga på en del märkesvaror och har ibland fantastiskt pris på vad jag utgår ifrån är överskottslager.
 
Vaknade till hällregn och 13 grader så det fick bli täcke på hästarna. Förhoppningsvis kan jag plocka av dem igen lite senare. Får se vad jag gör idag. Ska åka och handla lite för imorgon är det knytkalas på jobbet och jag tänkte bidra med en blåbärspaj/blåbärskaka i långpanna :up: .
 
Tagit en Nipaxontablett. Underbart att slippa rethostan men jag hostar lite ibland ändå.
Ser Nyhetsmorgon.
Ska nog vila lite/ta en pn för jag vaknade onödigt tidigt idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
325
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
450
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp