Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åker tåg.
Har lämnat barnet hos pappa och lillebror i Uppsala. Funderar på om jag ska försöka äta något ”lätt”, startar runt 21.30 så borde hinna skaka ner det om jag äter snart. (Springer helst på fastande mage). Råkade anmäla mig till Tjejmilen också, de har en kortare variant i år (6km). Bra med lite distraktion tror jag.
 
Åker tåg.
Har lämnat barnet hos pappa och lillebror i Uppsala. Funderar på om jag ska försöka äta något ”lätt”, startar runt 21.30 så borde hinna skaka ner det om jag äter snart. (Springer helst på fastande mage). Råkade anmäla mig till Tjejmilen också, de har en kortare variant i år (6km). Bra med lite distraktion tror jag.
Ska också springa Midnattsloppet men har inte startid fören vid 22.50. 😴
 
Åker tåg.
Har lämnat barnet hos pappa och lillebror i Uppsala. Funderar på om jag ska försöka äta något ”lätt”, startar runt 21.30 så borde hinna skaka ner det om jag äter snart. (Springer helst på fastande mage). Råkade anmäla mig till Tjejmilen också, de har en kortare variant i år (6km). Bra med lite distraktion tror jag.
Klart du måste äta!
 
Städat lägenheten och kom äntligen för mig att tvätta fönstren 😃 Gör det generellt bara en gång om året, men känns värt att göra medan man åtminstone har lite soliga dagar kvar så det syns 😅

Har massa ärenden att göra efter en stund vila och nått mellanmål, men hoppas jag orkar påbörja lite genomgång och sortering i syrummet senare :)
 
Gick precis hem från tillställning jag blivit medbjuden till som plus en. Typ. Ville inte dit från början och hade ingen lust att stanna kvar. Samtidigt som det är fritt att delta så känns det som att jag förväntas vara kvar och mingla för att jag är vuxen. Skönt att vara hemma men känns ändå inte bra.
 
Gick till Gullmarsplan och nu har jag riktigt ont i ländryggen. Ska nog ta @Scata råd och inte envisas med sandaletterna. Funderar på att köpa ett par höjande inlägg till mina vanliga, bekväma skor i väntan på Hoka. Jag gick alltså lite drygt 3000 steg och har ont i ryggen och allmänt i kroppen. Heja liksom.
 
Har precis ätit lite frukost- stekt fisk, potatisbullar och sparris och någon grönsak jag just precis glömt namnet på och lite ostkuber till. gott men mättande så spionen fick resterna. Sov till kl 10 och har inte varit hungrig förrän nu. Har en portion till till middag i kväll i alla fall.

Funderar på att vila lite. Är så trött nu igen.
 
Har nu ätit sushi ☺️
Perry! Jag med, nästan. (Poke bowl)
IMG_0094.jpeg
 
Klurar på hur jag ska hitta någon som kan läsa noter och sjunga/spela när man inte har någon i bekantskapskretsen. Hittade en marsch för Röda stjärnan (numera blå stjärnan) i arkiven när jag var där som jag fotat och hade varit kul att höra hur den lät.
 
Varit och handlat inför morgondagen, hunnit med att baka bullar och har, eftersom jag bakade extra till förra gången, mycket i frysen att ta fram. Behöver bara baka ett par omgångar frallor och lite cupcakes, sen är vi nog redo för loppisfika igen.

Helt slut mentalt, bokstavligen så pass mycket att jag bara vill lägga mig ner och grina. Dra ett täcke över huvudet och bara ge upp. Men det funkar inte, har ett barn att ta hand om liksom.
Det var dock riktigt länge sedan jag var såhär långt under isen, om man bortser från förra höstens sorgetid.
Blörk.

Önskar mig tre dygn att sova medan världen är på paus.
 
Färgglada bilar är det sällsynt ont om

Fast har ar det sa manga fina pastellfargade bilar numera. Jag ALSKAR flera av de nya grona pastellfargerna som kommit de senaste aren. Subaru har tva grona farger som ar sa harliga ... jag som alltid sagt att jag inte gillar gront. :p

Having said that ... sa kopte jag en "nastan helt ny" bil for ett ar sedan. Den ar silver. Jag gillar absolut inte silverfargade bilar :cautious: Men vad gor man nar man far en bil med all utrustning, och lite till, flera $tusenlappar billigare? 😶 Man kor omkring med en silverfargad bil som ar supersvar att hitta pa parkeringar. Tur airtags finns.🙃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
336
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
459
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Igelkott
  • Byta försäkringsbolag
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Ridbana i sand, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp