Var hittar jag talkpulver?

Sassy

Trådstartare
Jag behöver talkpulver. "Rent" dvs utan oljor, parfymer eller annat gojs. Vilken typ av butiker kan tänkas ha sådant? :confused:
Behöver en relativt liten förpackning, så det känns onödigt att köpa på nätet med frakt som kostar lika mycket till.
 
Jag behöver talkpulver. "Rent" dvs utan oljor, parfymer eller annat gojs. Vilken typ av butiker kan tänkas ha sådant? :confused:
Behöver en relativt liten förpackning, så det känns onödigt att köpa på nätet med frakt som kostar lika mycket till.
Barnavdelningen/bebis i matvarubutiken!
 
Barnavdelningen/bebis i matvarubutiken!
Det vanligaste pudret, Dialon, är inte ren talk.
1726866285752.png
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
436
Senast: Åsa A
·
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
430
Senast: Wysiwyg
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
400
Senast: Rugge
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp