Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft eleverna i två dagar.
Jag är helt slut.
Har glömt bort hur intensivt det är med ettor.
Men en underbar klass.
Vi har bara haft lära känna dagar nu.
Mitt knä är urkasst och benet svullet så får la ringa vc på måndag.
 
Barnen kommer och frågar om jag vet vem som tappat ett rosa, fluffigt mobilskal med små öron och massa glitter på vår gräsmatta.
Det stod mellan min pappa och en liten flicka tydligen. De hittade också en teckning med en rosa enhörning.
Kändes inte riktigt som pappa skulle vara ägaren till fynden. Så vi landade i att det var flickans.
”Jaaaaa.. det kanske inte är något en gammal gubbe skulle ritaaaaaa.” 😅
De är så gulliga med sina roliga frågeställningar jämt. ❤️
 
Det blev kebab när jag väl kom in
Messenger_creation_5923d8d2-b576-44b8-b876-3752d2d460ad.jpg
 
Internet svajar fortfarande kraftigt. Skulle vilja beställa från Apotea men det får nog vänta tills imorgon. Orkar inte bli irriterad.
Ska kolla på något nerladdat så slipper jag störa mig.
 
Vilken mys-kväll! Liten barbacka-tur med pålle, sen gjorde vi några läggningar där han låg kvar och gosades länge. 😍
Sen fick han plocka äpplen på tomten som belöning för att vara världsbäst typ. ❤️
Efter det hem till glada hundar som ville leka tafatt på tomten. Nu ligger vi här rätt slut och väntar på att sambo kommer hem med danskt wienerbröd. 😍
 
Tvättat ett par maskiner och hängt ut. Älskar att hösten är påväg men kommer sakna att torka tvätt ute.

Haft stora ångestpåslag framkallade av hyresvärden och fulgrinat över det. En fin vän fick mig på rätt köl igen men klumpen i magen är hemsk. 😔

Fått lite rensat och fixat idag iaf.
Ätit falsk ostkaka till kvällsmat (rimligt 🙈) och googlat mig fram till att den här att frysa. Så nu vet jag vad all min squashskörd kommer gå till. 🤓🤤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
336
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
459
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp