Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför är hästmagar så himla gulliga? 😍
IMG_8818.jpeg
 
Vaken efter en natts usel sömn. Om 5 minuter börjar mitt pass i tvättstugan, så nu sitter jag i soffan och väntar.

Kommer helt klart behöva sova en stund på dagen idag. Så bra att jag inte jobbar idag utan faktiskt kan lägga mig en stund också.
 
I morgon får jag sova lite längre än 6:15. Längtar.
Dags att gå och få saker gjorda på jobbet. På måndag kommer eleverna.
 
Det stör mig. Min nuvarande är vit. En trevlig bil men vit :wtf:
Hur kul är det liksom?!
Tänker också att det kan bli ett problem i vinter nu när den står ute utan carport. Liten vit bil i snödriva. Tänk om jag inte hittar den förrän snön har smält :nailbiting:
Det har sina klara fördelar att ha en sån här:
1723795451222.png


När vi var på Strawberry arena kunde man lätt identifiera och se den på parkeringen från hotellrummet högt upp bland alla vita, grå och svarta tingestar som utgjorde dess omgivning. På säkert över 100 bilar fanns bara vit, grå, svart och blå representerat - samt en liten röd och min orangea.
 
Det har sina klara fördelar att ha en sån här:
Visa bifogad fil 151471

När vi var på Strawberry arena kunde man lätt identifiera och se den på parkeringen från hotellrummet högt upp bland alla vita, grå och svarta tingestar som utgjorde dess omgivning. På säkert över 100 bilar fanns bara vit, grå, svart och blå representerat - samt en liten röd och min orangea.
Ja en sån färg eller en röd vill jag ha
 
Sitter och tittar på när brandmännen packar ihop och lyssnar på fläkt för att få bort rök i huset.
Varit en spännande morgon, med brand i grannfastigheten...

Några timmar kvar så ska jag åka och jobba.
PV har åkt till jobbet så jag husvaktar sålänge. Får se om jag får något annan gjort.
Vi fick ett rejält uppvaknande. Ingen sovmorgon här inte...
 
Har löst korsord så ögonen går i kors. Som tur var var det såna man inte behöver lösa hela utan bara få fram lösenorden.
Ska skicka in dem online senare.
Är trött, ska vila lite ... kommer säkert att somna.
Trodde det var torsdag idag men är visst fredag. :cautious:
Ser Drömlandet på SVT.
 
Har kommit hem från jobbet lite tidigare i dag, men kändes skönt så här en fredag....
Äter en glasstrut, det är goda trots att de är billiga! Tycker inte att GB-glassar är värda sina pengar längre, inget speciellt över dem längre.

Favoritbusschauffören är tillbaka från sin semester och blev glad av att se mig och frågade hur jag mådde osv. Skönt när semestervikarierna slutar och ordinarie kommer tillbaka dessutom för de kör bättre och passar tiderna bättre, och den här är väldigt glad och trevlig. Behöver glädjespridare i mitt liv! Så jag får helt enkelt ta det där det bjuds-i det här fallet av en trevlig busschaffis vars syfte är att vara trevlig mot pendlarna helt enkelt.

Lite trist på jobbet. En person ska sluta om en vecka, en annan opereras om två veckor. Och på måndag börjar en som haft semester. Det ger mig faktiskt ångest alltihopa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
646
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
336
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
457
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp