Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väldigt rar och charmig ponny, men det var inte helt rätt för oss. Det känns trots allt bra att smygstarta letandet lite!

Nu måste jag dock sova. Jag är inte skapt för att vara vaken efter 22 :sleep: Speciellt inte eftersom jag fortfarande vaknar någon gång mellan fyra och fem nära på varje morgon, och mår så illa att jag måste kliva upp :meh:

Måste köpa tapeter, färg och annat i morgon. Och traska omkring på gården och drömma och planera :love:
 
Blev en sväng till Skänninge marken på sena eftermiddagen och några timmar framåt med fikapaus med kaffe och smörgås med mamma och hennes särbo 😊. Gick ner mot kyrkan men inte runt för att spara på min fot och hans höft, var dessutom tillräckligt varmt och svettigt ändå i början innan det blev mer lagom ljummet, en del trängsel och lite prat här och där bland inköpen, trevligt 😃.

Köpte några vykort och även julkort, baktillbehör, smörknivar i trä och andra saker som går åt och hm...Godis för 200 kr menä remmar (cappuccino var en spännande smak och god, cola och så sur mango med men sistnämnda kunde varit mera färsk med tanke på priset 😏) som mamma var så "stolt" över att inte ha köpt i år, men hon åt ju av mina 😂) wiskeynougat och mintkyssar till älsklingen och några fyllda strutar som också blir presenter ☺️.
 
Jag har mest vilat i dag, med avbrott för att äta lite och promenerad med spionen. eller strosa i dag, han har stått för promenerandet :D Är inte alls pigg ännu, men hoppas att det går över i natt så jag orkar med morgondagen. Magen värker också ovanpå allt, kanske pga att jag slarvat med mat pga att jag vilat så mycket och faktiskt bara ätit havrebröd i dag. Och havrefrallor de senaste dagarna istället för middag. Lite enformigt kanske.

Mjukost med chili och räkor var inte riktigt min grej ska också påpekas så äter mitt havrebröd med annat pålägg i morgon! Men goda är dem annars.
 
Såg att spöktåget fanns med på tivolit i år menä 55 kr/åktur nummer 🙃.

Innan vi åkte hemåt ikväll åkte vi och besökte blå lagunen utanför skänninge, vackert 😍.
 
Senast ändrad:
Den här veckan så har jag varit själv på kontoret och är själv hemmavid också så jag möter knappt någon människa förutom i förbifarten. Och jag mår oförskämt bra 🙈

Man hör ju om ensamma människor etc men här går jag, pratar med ingen människa IRL och bara trivs :laugh:

/introverten :cool:
(Det hjälper nog att det är på begränsad tid, dvs jag vet att det kommer att förändras inom kort. Men jag roas ändå av min reaktion :p)
 
Kollar höjdpunkterna på bordtennis nu och herregud vilket fantastiskt spel de presterade! Fantastiskt att se :):banana: Tar dem guld så får väl Truls konkurrera med sig själv om han eller laget ska få bragdguldet :love1:
 
Tack! Får nog bli något från Elgiganten, för det har vi här i närheten. De andra butikerna häromkring verkar inte ha den i lager i fysisk butik. Ok. Nu ska jag andas lite, och försöka sluta tjura över att Iphones är så bökiga :p
Jag har en hel hög sådana som följt med nya avläsare till min blodsockermätare, eller ny mobiltelefon etc.
Hur många ska jag skicka :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 653
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp