Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft mamma här idag som underhållit sonen en stund. Guld värt att bara kunna lägga mig på soffan 20min och blunda, helt utan att samtidigt behöva ha koll. (Kunde givetvis inte slappna av ändå pga inlärt att alltid ha 100% koll, men ändå skönt. 😅)

Bakat ett gäng grejer till helgen också, skönt att ha det påbörjat. :)
 
Jag ska alldeles strax äta den berömda Queen Kantarell-pizzan (hypen har nog inte nått hit, jag har nämligen aldrig haft problem att hitta den i affärerna ;) ) och sedan ska mannen och jag shoppa tapeter, målarfärg och lite annat kul till vårt nya hus! :love:
 
Gosar med en katt som plötsligt blivit mycket gosigare och inte fullt lika benägen att förvandla undertecknad till hamburgare via klor och tänder. Funderar på om hon blivit sjuk och jag ska ringa vet :idea:

Kan se vet framför mig. Eh, min katt har blivit gosigare och biter och klöser inte mig lika ofta. Jag är orolig att hon är sjuk.

:D
 
Jag hade ett möte på över två timmar sista tiden på jobbet men det var frivilligt och för att lösa ett program problem - nu är allt klart för att börja hugga i och uschjamej, jag är orimligt positiv och pepp just nu :nailbiting:
Kom hem till att de har satt plast för fönstren för andra gången (de ska vara färdiga i höst tackolov) och jag bara "Jamen de är uppsatta mycket snyggare nu! Ser ju nästan ut som riktiga dimfrostfönster! :idea::up:"

Då börjar jag nog gå lite för långt :cautious: :rofl:
 
Exakt! Hade kort hår för några år sen och det var ju ett himla meckande med frisör och grejer.. Slutade med att jag lät det växa ut igen.
+ @Scata
Har man en rakapparat och hjälp hemma så kan jag tipsa om att klippa nacken kort, typ under där hästsvansen brukar sitta. Jag hade det ett tag och det var skönt när det var varmt! Men hade ingen som hjälpte med att hålla efter snagget så jag lät det växa ut efter ett tag då jag fick gå till frisören. Men det är så pass dolt under hästsvansen eller håret när det är utsläppt att man inte behöver vara så himla noga med hur det ser ut när man rakar, så har man hjälpande händer så att man kan göra det hemma så vore det skönt!
 
Gick hem en timme tidigare från jobbet för att jag mådde sämre igen, huvudvärken och illamåendet blev värre. Skönt att komma hem och sova lite. Väcktes av spionen som snarkade högt, och garvade åt honom för han väckte sig själv- och la sig på andra sidan bara och sov vidare :D Härliga charmiga hund!

Backade ett långpannehavrebröd och har ätit en bit av det också. Spionen har också fått en promenad. Nu när jag är mätt funderar jag på att vila lite till, mår verkligen inte helt bra i dag. :(
 
Funderar allvarligt på att klippa av håret, rejält. Det är fint och så, men usch så varmt! Sätter ändå upp det i en slarvig slags dubbelvikt hästsvans, så jag kan egentligen lika gärna klippa av det..

Mitt har borjar bli liknande och jag har ocksa fastnat i dubbelvikt hastsvans, som jag inte tycker ar jattesnyggt. Istallet har jag nu borjat gilla att satta upp det i hastsvans och sedan flata - da kommer det bort fran nacken pa ett satt som en ren flata inte gor, och flatan gor den totala langden av svansen kortare
 
Gjort chokladbollar och yes, jag kommer äta alla själv 😋
1000027366.jpg
 
Mitt har borjar bli liknande och jag har ocksa fastnat i dubbelvikt hastsvans, som jag inte tycker ar jattesnyggt. Istallet har jag nu borjat gilla att satta upp det i hastsvans och sedan flata - da kommer det bort fran nacken pa ett satt som en ren flata inte gor, och flatan gor den totala langden av svansen kortare
Mina flätor håller sig aldrig på plats.. de liksom fläker upp sig på mitten..
 
Tänkte göra kolasnittar, men hade inte någon sirap hemma. Så frågan är vad jag är sugen på istället? Har typ en matsked kakao, annars hade det blivit kladdkaka
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 654
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp