Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Googlar dörrmattor. Vill köpa i butik, men ingen av butikerna i min närhet har något roligt eller fint.. Har löst det så det räcker med en som är 1,5 cm tjock.
 
Sista semesterdagen. Märklig känsla. Men ska bli kul att träffa kollegorna :) ! Såklart har jag ju dragit igång lite projekt nu på slutet - ska bland annat åka iväg och köpa mer färg idag - men fixandet hemma behöver ju inte ta slut bara för att jobbet börjar :up: ! Den senaste veckan har jag dessutom haft lite höstlängtan. Inte efter mörkt dygnet runt, ständigt regn och lera. Men efter tända ljus, brasa i kaminen, höstmaträtter (soppor, grytor), roliga program på TV, osv.... :)
 
Första dagen på skolan idag. Nervös då jag är osäker på hur jag ska hitta. Varit där en gång på öppet hus, men inte fått något beskrivning om hur jag hittar trots att jag bett om det.
Bad också om att få reda på om jag behöver tillstånd för att parkera, men fick inget svar om det heller..
 
Första dagen på skolan idag. Nervös då jag är osäker på hur jag ska hitta. Varit där en gång på öppet hus, men inte fått något beskrivning om hur jag hittar trots att jag bett om det.
Bad också om att få reda på om jag behöver tillstånd för att parkera, men fick inget svar om det heller..
Du får säkert alla dina frågor besvarade idag :) . Om du har försökt att få info nu i sommar så kan det ju vara semestrar som har ställt till det. Man vet ju hur Sverige är i juli... :p
 
Jag blir knäpp!
Igår köpte jag en ny mobil till morsan. Det följde såklart inte med någon laddare. Däremot följde det med en laddsladd. Well. Det är iphones egna kontakt som ska in i mobilen, och i andra änden är det USB-C. Hur jag än letar så kan jag inte hitta någon adapter för själva väggkontakten som går att använda med USB-C. Är jag så kass på att leta eller vad är problemet?! Morsan skulle behöva använda sin nya telefon imorgon, men det börjar kännas omöjligt.
 
Jag blir knäpp!
Igår köpte jag en ny mobil till morsan. Det följde såklart inte med någon laddare. Däremot följde det med en laddsladd. Well. Det är iphones egna kontakt som ska in i mobilen, och i andra änden är det USB-C. Hur jag än letar så kan jag inte hitta någon adapter för själva väggkontakten som går att använda med USB-C. Är jag så kass på att leta eller vad är problemet?! Morsan skulle behöva använda sin nya telefon imorgon, men det börjar kännas omöjligt.
Är det en sådanhär?

https://www.teknikdelar.se/produkt/...ps0Vm9Xa0wDzhOpDfAoIVvLXDA7o8cBoaApxfEALw_wcB
 
Jag blir knäpp!
Igår köpte jag en ny mobil till morsan. Det följde såklart inte med någon laddare. Däremot följde det med en laddsladd. Well. Det är iphones egna kontakt som ska in i mobilen, och i andra änden är det USB-C. Hur jag än letar så kan jag inte hitta någon adapter för själva väggkontakten som går att använda med USB-C. Är jag så kass på att leta eller vad är problemet?! Morsan skulle behöva använda sin nya telefon imorgon, men det börjar kännas omöjligt.
https://www.elgiganten.se/tjanster-tillbehor/batterier-laddning/laddare ?
 
Jag blir knäpp!
Igår köpte jag en ny mobil till morsan. Det följde såklart inte med någon laddare. Däremot följde det med en laddsladd. Well. Det är iphones egna kontakt som ska in i mobilen, och i andra änden är det USB-C. Hur jag än letar så kan jag inte hitta någon adapter för själva väggkontakten som går att använda med USB-C. Är jag så kass på att leta eller vad är problemet?! Morsan skulle behöva använda sin nya telefon imorgon, men det börjar kännas omöjligt.
menar du en sån här? https://cdon.se/hemelektronik/iphon...ThAIgFq9qWtgtdXMcBqr17XpwuloVmwUaAvYbEALw_wcB
 


Tack! Får nog bli något från Elgiganten, för det har vi här i närheten. De andra butikerna häromkring verkar inte ha den i lager i fysisk butik. Ok. Nu ska jag andas lite, och försöka sluta tjura över att Iphones är så bökiga :p
 
Fredag ar sista dagen pa jobbet!
Jobbar hemifran idag och har arligt talat, inget att gora, sa ska planera min ledighet istallet, och jaga min maklare och fixa lite annat med egna livet. Imorgon ar sista dagen pa kontoret, men kommer overlag bara vara en social dag och har ordnat "leaving drinks" med kollegorna.
Forsoker njuta av det lugna livet, forstar inte hur man normal sett hinner med heltidsarbete :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 654
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp