Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i hotellbaren och inväntar kollegan så att vi kan gå ut och äta middag. Har hittat en mysig liten italiensk restaurang/vinbar som jag hoppas blir bra! Sen ska jag dumpa kollegan, som ska möta upp en kompis, och knata bort till Covent Garden och sätta mig med min bok och ett glas vin. Jag vet att det är turistigt, men det är ett sådant där ställe i London som jag alltid varit lite svag för så jag tänkte passa på att gå dit nu när jag ändå bor i närheten 😊
 
Sitter i hotellbaren och inväntar kollegan så att vi kan gå ut och äta middag. Har hittat en mysig liten italiensk restaurang/vinbar som jag hoppas blir bra! Sen ska jag dumpa kollegan, som ska möta upp en kompis, och knata bort till Covent Garden och sätta mig med min bok och ett glas vin. Jag vet att det är turistigt, men det är ett sådant där ställe i London som jag alltid varit lite svag för så jag tänkte passa på att gå dit nu när jag ändå bor i närheten 😊
Jag läste att du skulle träffa en kompis och sätta dig och läsa :o
 
Väntar på att mina tjocka revben ska bli klara. Jag gjorde felet att använda ett nytt recept där de ska ligga i ugn i ca 2.5 timmar för att bli riktigt möra och saftiga. Så de kommer bli klara ca åtta.
 
Sitter i hotellbaren och inväntar kollegan så att vi kan gå ut och äta middag. Har hittat en mysig liten italiensk restaurang/vinbar som jag hoppas blir bra! Sen ska jag dumpa kollegan, som ska möta upp en kompis, och knata bort till Covent Garden och sätta mig med min bok och ett glas vin. Jag vet att det är turistigt, men det är ett sådant där ställe i London som jag alltid varit lite svag för så jag tänkte passa på att gå dit nu när jag ändå bor i närheten 😊

Jag måste också åka till London snart.
 
Ny färg inskaffad :up:. Så nu har dörren fått två lager färg på ena sidan. Dörrkarmen till sovrummet är helt klar. Två andra dörrkarmar ska få ett lager till ikväll. Dörrarna kommer att ta 4 dagar per styck - det är lite störigt! Synd att jag inte kan ha mer än en dörr på gång samtidigt (litet hus).
 
Jag läste att du skulle träffa en kompis och sätta dig och läsa :o

Eller att kollegan skulle träffa en kompis som skulle läsa din bok :rofl:
@Mineur
:laugh:

Scenario 1 är iofs inte helt otänkbart när det gäller mig och framförallt en av mina vänner. En gång för några år sedan var vi ute och gick på stan när vi bestämde oss för att gå in på Akademibokhandeln och köpa varsin bok och sedan sätta oss på första bästa café och läsa. En smula associalt kanske, men så mysigt!
 
Graham Norton (boken alltså) och Kir Royale! :love:

20240807_202253.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 654
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp