Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma ensam (med hundarna) för ovanlighetens skull. Var planerat att prata i telefon med morsan, men jag blev så trött och stressad att jag fick avsluta samtalet efter typ en minut. Nu sitter jag här helt utan några ljud eller youtubeklipp eller något. Bara tittar på hundarna, äter glass och försöker slappna av. Det känns lagom.
 
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kaoset-pa-skara-sommarland-flockades-runt-helikoptern/

– Ambulanshelikoptern landade precis nära oss. Sen såg vi hur folk blev som tokiga. De flockades runt ambulansen, nästan klättrade upp på den för att se bättre. Väldigt många filmade.

Hon beskriver händelseförloppet som ”bisarrt”.

– En del grät och sprang därifrån men en del nästan sprang in på området för att se vad som hänt.

Vad är det för fel på människor :rage:
 
Cyklat en sväng :)
IMG_0938.jpeg
 
Jag har suttit och läst ponnyannonser en bra stund. Det finns massor av fina ponnyer, men nog är det alltid något som inte stämmer. Och så tittar jag på en engelsk sida, och där finns det förstås flera som verkar jättefina :cautious:
 
Har aldrig förstått varför hårborsten inte legat kvar på samma ställe där jag la den sist i mitt hotellrum. Nu när jag håller på att packa så ser jag att jag har två hårborstar med mig :rofl: De är inte exakt likadana men det har jag inte reagerat bara undrat över hårborstens förmåga att förflytta sig :confused::rofl::laugh:
 
Jag har suttit och läst ponnyannonser en bra stund. Det finns massor av fina ponnyer, men nog är det alltid något som inte stämmer. Och så tittar jag på en engelsk sida, och där finns det förstås flera som verkar jättefina :cautious:
Jag har funderat på att åka till Irland och kolla på häst, men det känns så krångligt med import och sedan karantän. :p tycker ofta att dock att irländarna brukar vara trevliga hästar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 664
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 868

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp