Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har landat i sängen efter en trevlig kväll hos vän med familj.
1E62EFE0-21E3-4E05-B77D-188D12AFA937.jpeg
 
Kollar bilannonser. Hittade en bil jag vill ha, till rimlig prislapp, till salu av bilhandlare i närheten. Meeen så var det den där lilla detaljen att den nog inte riktigt är vad jag borde ha ändå för att den inte är tillräckligt praktisk :grin: Det är hemskt när drömmen vore en liten nätt sportbil och man rent praktiskt skulle behöva en skåpbil eller en gammal Volvo-låda...
 
Gör lista på vad jag måste göra idag. Suck, det blir inte direkt en rolig söndag. Dammsuga och moppa står på schemat. Dessutom måste jag gå till ica. Just nu tar jag en liten paus efter att ha skura toan och väntar på att fälttävlan ska börja.

Tog fram Megaras väska och hon hon gick raka vägen in och slog sig till ro. Droppade också frontline på henne. Förhoppningsvis så fick jag på henne tillräckligt mycket och nära huden.
 
Gjorde inte mycket alls igår vilket förmodligen var bra för min MS morrar varningar att jag har kört på för hårt sista halvåret. Fick i alla fall min cykel såld och sen var jag och handlade.
Tänker fortsätta på samma sätt idag med mest vila och kanske en lugn promenad.
 
Borde åka till stallet. Eller om jag ska vänta till i eftermiddag. Vi får se.

Behöver göra nånting, distrahera mig lite. Kanske skulle gå ut och gräva upp jorden i pallkragarna som ska flyttas. Rensa ogräs först. Så får det nog bli.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 606
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
314
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 853

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp