Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förband till Benjamin Ingrosso
20240727_202028.jpg
 
Megara gick omkring med ful och skivig päls, det for igenom mig (efter min förra katts problem som alltid visade sig på hennes päls) tills jag insåg att jag nog måste dammsuga lite oftare, särskilt på sommaren när hon fläker ut sig och rullar runt :angel:
Jo Kyras päls såg matt och konstig ut,, sen kom jag på att hon rullar sig i sågspån och annat ute,,
 
Känns som jag startat semestern med fullt ös medvetslös i 9 dagar. Eller bilåkande.
Nu på landet igen, och även om det varit fantastiskt hittills så ser jag SÅ mycket fram emot att bara dega framför terränghoppning och F1 på tv imorgon. :love:

Regna ska det också. :sleep:
 
Finaste mamma och särbon bjöd på goood middag hemma på gården för att fira henne i efterhand: bål med jordgubbar, potatisgratäng med fläskytterfile och dovhjortsstek, sås och sallad, glassbomb med banan och rosa och vita maränger och cocktailbär och till sist hembakad morotskaka och kaffe 😋. Sååå gott och sååå mätt! 😋.
Så härligt att sitta ute I trädgården i det härliga sommarvädret och barnen leka i sandlådan och springa runt på gräsmattan, härlig lördag 🥰.
 
Jag lyckades få till 2 stora flaskor körsbärssaft/klarbärsaft iaf. Den blev SÅ god!
Ska nog testa göra sorbet på mer bär imorgon. Och så har jag fått för mig att jag kanske ska testa göra såna "godisremmar" av dem också. Kan ju gå lite hur som helst känner jag.. Men why not?
 
Ska borsta tänderna nu och sen sova. Söndagen kommer innebära stallet och sen OS. Fokus på terräng, simning, handboll, MTB, bordtennis, segling och skytte.
Tror inte att jag missat något då :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 606
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
314
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 853

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp