Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer aldrig få pension
Jag är rätt övertygad att det inte kommer finnas nån pensionsålder när jag blir 69 om 21 år
Det var ju så statsministern sa förut .Man ska inte ha lång tid kvar att leva då man går i pension. Förövrigt var han in på sixtens och åt för en månad sedan .Kocken sa men vad kort han var
 
Kylskåpsrensade lite vilket resulterade i en middag bestående av kokt linguini, pesto, en halv burrata, lite riven parmesan samt ugnsbakade cocktailtomater.
Ibland blir jag lite imponerad av mig själv!

När nästan hela portionen var uppäten kom jag på att jag missat svartpeppar men det var rätt gott ändå.
 
Skulle skriva till en person vad jag var sugen på. Känns inte som att översättningen blev helt lyckad 😳😂

IMG_7971.png
 
Sitter i soffan, har precis ätit några ostmackor till middag och känner mig nu lite allmänt seg. Hade verkligen ingen som helst motivation till något som liknade att äta mat och tänkte att mackor är bättre än inget. Nu ska jag väl bara övertala sambon att göra varm choklad åt oss, så kanske man kan slappa resten av kvällen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 653
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp