Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag äter kokta grönsaker, tillagade på vedspisen, men nu får den slockna då de faktiskt är varmt här inne nu.Nya tider, nya trådar!
Jag skriver en tjatig uppsats om etik och moral, dricker rödvin och flätar hår på BARN. Vad gör ni?
Skriver på bakgrunden i ett PM som jag utlovat att skicka in idag men det är lite knepigt då både jag och läsaren har mycket goda kunskaper i ämnet och det känns lite lätt löjligt. Tittar lite på EM i fälttävlan (jag hann inte kolla i helgen) för att distrahera mig.Nya tider, nya trådar!
Jag skriver en tjatig uppsats om etik och moral, dricker rödvin och flätar hår på BARN. Vad gör ni?
Har petat in lite fler detaljer i ett släktforskningsprojekt ikväll. Det innebar att de stackars gamla ögonen fick försöka tyda 1700-tals-handstil. Tillika FUL krafsig sådan............Nya tider, nya trådar!
Ha ha så fort jag ser det där BARN så vet jag att Hyacint är på GNya tider, nya trådar!
irish coffee?
irish coffee?
Ser jättegott ut! Inget jag skulle vågat äta i dagsläget iofs men i vanliga fall
Ja såklartEspresso martini!