Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker skriva på min individuella uppgift. Har fastnat. Kanske skulle passa på att beta av några av de andra uppgifterna som är lite mindre. Eller köra till kontoret och beta av lite saker som behöver fixas där. Eller gå ut och promenera lite. Jag börjar nog med en kopp te.
 
Laddar för en bra dag! Hovslagaren kommer äntligen och verkar Nugget och ikväll ska jag rida ut tillsammans med stallägaren på min medryttarhäst. Längesen jag red ihop med någon.

Men det är en oro i mig, antagligen situationen med pappa och relationer i övrigt..
Försöker ignorera den o tänka bra!
 
Får bryt på folk som inte klarar av att svara på mejl. Städade upp företagets mejl lite, fast jag inte längre är anställd. :cautious: Men jag är fortfarande behörig på banken och är kontaktperson för reklam, telefoner och skrivare. Nåja jag får fördelar av det också men lite trött blir jag när "chefen" har missat att svara på ett viktigt mejl. Nu fick vi en faktura för ytterligare en månad. :meh:
 
Får bryt på folk som inte klarar av att svara på mejl. Städade upp företagets mejl lite, fast jag inte längre är anställd. :cautious: Men jag är fortfarande behörig på banken och är kontaktperson för reklam, telefoner och skrivare. Nåja jag får fördelar av det också men lite trött blir jag när "chefen" har missat att svara på ett viktigt mejl. Nu fick vi en faktura för ytterligare en månad. :meh:

Ja!
Vi jobbar mot ett företag som konsekvent inte svarar på mail men själva kan de skicka mail med saker man ska svara på. WTF liksom?!
 
Denna märkliga tid får till och med mig att bli nojig.
jag hade omotiverade bekymemr med magen i några dagar. Samtidigt som jag varit snörvlig och varit väldigt trött.

Genast börjar jag fundera på corona. Trots att jag lever isolerat, knappt träffar en käft och är skapligt noga med hygien. Samt bor i en trakt med väldigt få coronafall.
:banghead:
 
Igår var en bra dag. Förut efter ångestpåslag har det hänt att jag blivit sååå trött och då har avslappningen i sig skrämt mig till ångest då jag lixom inte är van att slappna av (så hemskt det låter när man börjar komma ur eländet!!)men igår slappnade jsg av helt på hästryggen och blev inte skrämd av känslan, fantastisk befrielse! ❤. Så skön avkoppling med en härlig barbackaritt i skritt och lite galopp efter jobbet, var ju alldeles för härligt väder för att inte rida ut en liten sväng 😍. Pigg och framåt men betydligt lugnare när stallkompisens ovana son fick skritta en stund, min häst är inte bara underbart fin, hon anpassar sig efter ryttaren så som en bra häst gör ❤. Sen blev det serien Bäckström och soffhäng med älskling ❤.

Ledig idag och imorgon. Började med en sovmorgon och låg och drog mig en stund; så himla skönt att försöka ta dagen mer som den kommer än stressa runt!!! ❤.
 
Tryckt i mig två sådana här efter lunchen 😅 Väldigt mätt nu!
BE0C71DF-64AE-4094-A180-8C768B14B361.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
720
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 023
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp